We Rule is uit! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door @pple_nerd Hebben jullie ook al je mojo aan gifts uitgegeven? Had veel mojo waar ik toch niets mee deed dus ff ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
ps: 2 gouden watchtowers is wel heel toppie just gambling |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ps:ff geboost net ook een taverne hoop xp en coins mojo bijna op maar ja wel goud hahahah en een hoop andere shops denk dat ik ff land koop 1 van die 4 nieuwe"s plek tekort Laatst gewijzigd door giorgo38; 24-03-11 om 18:07. |
|
|||
|
|||
Citaat:
ps:stuur ff een prison op via Wi-Fi lol Laatst gewijzigd door giorgo38; 24-03-11 om 18:54. |
|
|||
|
|||
Ngmoco loopt nu wel binnen met die aktie. Alle gokkers aan de mojo
Maar heb nu wel de prison, watchtower, barn en die bird-geval helaas gewn cafe. Voor degene die zijn gestopt die kunnen nergens tegen, vind dat ngmoco juist wat creatiever is geworden Plus+: remcootje |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hoe krijg je trouwens die gebouwen over elkaar heen zodat je meer ruimte krijgt? Krijg het niet voor elkaar :S
|
|
|||
|
|||
ja is beetje lastig op you tube staat filmpje ff googleen naar we rule quest en dan iets van statch101 die gast legt het uit het is my alleen met grove 's gelukt maar gaat ook wel eens fout als je dan naar andere realm gaat en je komt terug zit er wel eens 1 fout het heet stachen een paar pagina 's terug vind je er meer over ;-) als je Google druk dan op video dan zie je filmpje erover is lastig uitleggen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn social map staat door elkaar hebben jullie dat ook gemerkt! Ik ga nog een paar kadootjes uitpakken wie weet toch nog de golden grove! +senna1973 |
|
|||
|
|||
jaaaa zou mooi zijn he vind hem tof ik ga ff kijken straks bij motogp voor die gouden grove,ja mijn social map veranderd iedere keer als ik opstart soms blijf hij hetzelfde en ff later staat alles door elkaar zal er een systeem in zitten snap er nog niet veel van straks ff kijken bij ngmocoo zit nu ff lkkr op terras weekend ps:succes met je grove mijn potjes zijn op hahaha heb nog wel teagarden gekocht staat wel leuk bij die pagode en geisha house lol add: giorgo38
Laatst gewijzigd door giorgo38; 25-03-11 om 15:01. |
|
|||
|
|||
ik had via de iphone van mijn zoontje een gift gestuurd naar mijn account op andere iphone hij stond er tussen ik boost hem en raad eens er zaten coins in niet wat er in die gift zat die opgestuurd was weet iemand hoe dat kan thx
ps:was in the gift showcase ik kreeg niet wat ik zou moeten krijgen Laatst gewijzigd door giorgo38; 25-03-11 om 20:31. |
|
|||
|
|||
Helaas bepaalt We Rule zelf de suprise anders is het geen suprise. Als je spullen kon sturen dan ging iedereen vals spelen en een 2e account nemen.
Die prison is idd cool heb hem ook Dat 'stacken' met gebouwen is gelukt heb tutorial op youtube gevonden. Tis ff prutsen Oja, dat je contacten door elkaar staan is een update. Degene die het meest recent en vaakst online zijn staan nu vooraan zodat degene die bijna nooi spelen achteraan komen. Ik vind het een geweldige update je ziet meteen wie er aktief is en wie niet |
|
|||
|
|||
Citaat:
oke dan dan weet ik dat surprise is een suprise ja goeie update nu weet ik hoe het zit met je vriendenlijst,ja is mooi he dat 'stacken' heb alleen ruby"s gedaan tot nu toe heb nog wel wat plek overti"s ff klooien ja maar ja als je het eenmaal in de vingers hebt gaatie van zelf lol id:giorgo38 |
|
|||
|
|||
Het blijft leuk, zels na bijna 1 jaar
De updates houden het interessant. ronekkel en artlove , we rule we safari en we city |
|
|||
|
|||
Citaat:
nog niks golden gehad =/ |
|
|||
|
|||
Zo, heb me net even geregistreerd... Ik had geen idee dat er een specifiek topic over mijn favo game is! We Rule! Ik ben al een aardig tijdje bezig met We Rule (en Farm en City, maar die met mindere interesse) in We Rule ben ik lvl 37. Ik heb gister een aantal van jullie al toegevoegd. Ik heb eignlijk gelijk een vraag. Was het nog niet eerder tegengekomen maar is er een maximum aan orders plaatsen of mogen er maar een max aan orders bij een persoon ofzo? Sommige staan open en kan ik orderen, maar bij sommige kingdoms staat geen bordje open...
Oja, voeg me maar toe: deezcity |
|
|||
|
|||
@Deezzz: maximaal 34 orders bij anderen inclusief die van bij jou.
Vind dat ze dat ook wel mogen opschroeven want meestal zijn er bij mij 25 tot 30 besteld en kan ik zelf nog weinig bij anderen bestellen. Plus+: remcootje |
|
|||
|
|||
@pple_nerd, vaag, heb niet het idee dat ikzelf zoveel orders heb lopen. Ik heb er nu van mezelf 3 lopen en bij mij lopen misschien 5 bestellingen van anderen... Misschien mogen er ook maar max 35 bestellingen op 1 kingdom worden geplaatst ofzoiets? Thanx voor het antwoord by the way. Keb je ff toegevoegd en wat georderd bij je ;-)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
+leny2e0 +myrule76 |
|
|||
|
|||
Citaat:
add:giorgo38 |
|
|||
|
|||
hallo dan kreeg net update na die nieuwe content nu zijn mijn draken van ngmoco weg en er springen allemaal kleine kikkertjes rond wtf is dat nou tientallen kikkertjes whahahaha meer mensen last van??ik de dragonbeeld ff eruit gehaald teruggezet geen ngmoco draak alleen maar van die springende frogs
ps: in iedere realm is het een virus ofzo hahaha wil draakje terug april fool 's wat een bak zeg ik vind hem wel goed hahaha dacht al ook al virussen op de iPhone lol maar keek net dragontje is weer back ;-) Laatst gewijzigd door giorgo38; 02-04-11 om 10:15. |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
We Rule en We Farm praatjes | Ashcat | iPhone Games | 316 | 25-11-11 10:43 |
Fans van We Rule en We farm opgelet !! | keymaker | iPhone Apps | 2 | 27-09-10 10:41 |
Wie speelt er we rule! | profighter78 | Archief | 2 | 13-09-10 09:51 |
We Rule Nicknames IPC leden | keymaker | Archief | 1 | 06-04-10 00:08 |
|
|