We Rule is uit! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Kreeg gister een leuk bericht dat ik een top giftet ben en kreeg duss een 'golden suprise' in mijn inventory. Dit was dus een gouden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kreeg gister een leuk bericht dat ik een top giftet ben en kreeg duss een 'golden suprise' in mijn inventory. Dit was dus een gouden schip thnx ngmoco
@ashcat: ik vind zowiezo dat het scherm erg slecht zichtbaar is in de zon op volle helderheid. HTC heft een wat helderder beeld. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
wat die zon betreft ben gaan vissen met de kleine maarre wat een slecht beeld 3gs kon niet normaal oogsten zeg verkeerde plantjes en zo maar volgende week krijg ik dan de 4 miss. beter ipad weet ik niet wil hem nog wel halen @pple nerd heb ook die golden pirate ik was ook top gever zeg maar lol |
|
|||
|
|||
wat vinden jullie van die magic farm heb er 9 beetje impulsief gekocht maar wel meer coins&xp maar had niet zo goed gekeken 5 mojo"s maar ja ik gebruik ze meestal voor de magic bamboo
ps:ja dat kasteel is mooi maar heb die kraken gezien bij mensen vind hem ook niet zo zit er ook nog beweging in?? heb ik nog niet gezien Laatst gewijzigd door giorgo38; 10-04-11 om 19:51. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hehe dan ben ik iets erger.had nog een zooi mojo en heb nu het max aantal magic farm (31 ofzo) maar met bamboo levert het veel op Golden ruby lol hopelijk krijg ik die ook. Wat levert die eigenlijk op? En het kasteel vind ik lelijk. Het vorige was donker en misterieus en hoopte dat ze dit beetje light-castle achtig gingen upgraden maar ze hebben weer het oude kasteel gebruikt. Laatst gewijzigd door @pple_nerd; 10-04-11 om 21:08. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door giorgo38; 11-04-11 om 21:20. |
|
|||
|
|||
Voor de actieve spelers: ik ben ook nog steeds actief op we rule, we farm, we city en Adventure bay. Dus Add me als ik nog niet een buur van je ben: neo634
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben al tijdje gestopt me Adventure Bay en We City. Zal binnenkort misschien ook gaan stoppen met We Farm want wil meer tijd gaan besteden aan me hobby fotografie (net me dikke telelens binnen gekregen )
We Rule blijf ik gewoon doen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nice
Ik heb er net ook 1 gekregen. Heb verder al diverse *** gebouwen gekregen (alles in een realm geflikkerd).Kreeg echter ook 1 pagoda dat was wel nice Kost me veel te veel mojo dit maar goed, je krijgt er veel voor terug |
|
|||
|
|||
zo eindelijk de phone4 lol ziet er wel toppie uit al was dat op 3gs ook al nu beweegt alles weer
|
|
|||
|
|||
wie kan mij vertellen hoe je die golden content kan krijgen?
en bij sommige kingdoms zie ik dat de content elkaar overlapt, hetgeen ruimtebesparing oplevert. geen idee hoe dat kan? |
|
|||
|
|||
@giorgo38: wou dat ik hem had zal er veel gelikter uitzien.
@iJay: zoek op youtube naar 'We Rule stacken' Plus+ : remcootje |
|
|||
|
|||
Citaat:
Met die laatste updates hoef ik iig niet al de blz meer door te scrollen, dus kom maar op! Laatst gewijzigd door sinkem; 13-04-11 om 23:49. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ff beetje puzzelen hoe krijg je die gouden items btw? |
|
|||
|
|||
die krijg je van de cadeautjes (gifts) ik heb de mijne gehad toen er een dag was dat je meer kans had op items en ik was toen ook net level up dus kon ik er ook een paar boosten. Je moet er veel geluk mee hebben als je er geen mojo voor koopt. heb je toegevoegd trouwens
|
|
|||
|
|||
stacken gaat wel goed, alleen het oogsten vind ik een beetje lastig op die manier.
plus:ronnyboy1 |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
We Rule en We Farm praatjes | Ashcat | iPhone Games | 316 | 25-11-11 10:43 |
Fans van We Rule en We farm opgelet !! | keymaker | iPhone Apps | 2 | 27-09-10 10:41 |
Wie speelt er we rule! | profighter78 | Archief | 2 | 13-09-10 09:51 |
We Rule Nicknames IPC leden | keymaker | Archief | 1 | 06-04-10 00:08 |
|
|