//

We Rule is uit!

We Rule is uit! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door leny2e dat probleem heb ik ook ... met mijn andere account "myrule76" heb ik via de forum van ngmoco vrienden toegevoegt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1881  
Oud 13-03-11, 12:53
giorgo38 giorgo38 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: -
Berichten: 204
Stuur een bericht via MSN naar giorgo38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leny2e Bekijk bericht
dat probleem heb ik ook ... met mijn andere account "myrule76" heb ik via de forum van ngmoco vrienden toegevoegt en die leveren wel.
+leny2e0
+myrule76

yep hier ook maar ik zie wel wie er bestellen maar er zijn er een aantal die iedere keer terugkomen maar niet in mijn lijst staan miss. bij followers ik heb er best een hoop staan wachten die tot je ze add?? want je kan wel bestellen en en hun bij mij nou acc.ik toch alles maar ik weet niet met die followers wat ik moet doen ik ben wel aan het huishouden geweest net als EddyDB maar ze staan toch bij followersik zie door de friends het bos niet meer
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1882  
Oud 13-03-11, 21:12
Senna1973 Senna1973 is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 19
Standaard

Hi eddydb, je kunt me wel een melding geven dat je op je quest wacht, maarre in de ochtend iets bestellen is de avond niet binnen hè! Haha was dat maar waar. Het duurt nog 1 dag en 3 uurtjes. Nog ff geduld.

@giorgo als er niet gezaait is of het gewas is dor dan bestel ik niet bij diegene want dan weet ik niet of hij of zij nog speelt!

Vaak zit ik dicht voor m'n vriend terwijl ik nog wel bestellingen kan plaatsen. Vreemd!
Hebben jullie daar ook last van?
  #1883  
Oud 14-03-11, 16:55
giorgo38 giorgo38 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: -
Berichten: 204
Stuur een bericht via MSN naar giorgo38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Senna1973 Bekijk bericht
Hi eddydb, je kunt me wel een melding geven dat je op je quest wacht, maarre in de ochtend iets bestellen is de avond niet binnen hè! Haha was dat maar waar. Het duurt nog 1 dag en 3 uurtjes. Nog ff geduld.

@giorgo als er niet gezaait is of het gewas is dor dan bestel ik niet bij diegene want dan weet ik niet of hij of zij nog speelt!

Vaak zit ik dicht voor m'n vriend terwijl ik nog wel bestellingen kan plaatsen. Vreemd!
Hebben jullie daar ook last van?
@Senna ja ik had ook voor die laatste quest besteld bij iemand lvl40 main realm vol buildings dor gewas
ik klik op flying machine en dacht verrek ik ben de enigste alle realms vol buildings en 1 dag later kreeg ik hem binnenwas de enigste in die hele wereld zit nu nog niemand

ja wat dat bestellen betreft ik snap er soms niks van ga ik bij iemand naar binnen die open is kan ik niks bestellen en ga ik via plus bij iemand die dicht is kan ik wel bestelling plaatsen miss.ligt het aan het soort bestelling als je bv lvl50 bestelling doet dat hij dat niet aanneem heb ik meegemaakt ga naar een molen of kledingmaker die pakt hij wel strange
  #1884  
Oud 14-03-11, 17:18
giorgo38 giorgo38 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: -
Berichten: 204
Stuur een bericht via MSN naar giorgo38
Standaard

ik heb nog een irritant probleem in mijn main realm als ik wrq start staat alles stil duurt soms wel 10 min voordat er beweging komt ik heb er niet zoveel in staan het vreemde is dat in die andere realms er wel gelijk beweging is terwijl 2 realms voller staan ik haal alles uit multitasking laat ff memstatus lopen dan system activity monitor dan nog heb alles al gedelete en opnieuw geinstalleerd niks hoor het gekke is dat het alleen de main realm is harde reset mocht ook niet baten bij het forum van mgscoo zelfde probleem maar vind geen andere oplossing waarom die andere realms wel en main is alles bevroren zeg maar ti"s wel 3gs maar ruimte zat speel ook infinity blade zwaar spel wel anders maar geen chrashes of vastlopersps:zit nu bij mijn ouders met 3G hebben geen internet start game op en alles vlieg,loopt,kruip noem maar op maar thuis met Wi-Fi is alles bevroren hoe kan dat nou Wi-Fi is toch sneller wie weet daar nou antwoord op lol

Laatst gewijzigd door giorgo38; 15-03-11 om 14:29.
  #1885  
Oud 15-03-11, 14:33
giorgo38 giorgo38 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: -
Berichten: 204
Stuur een bericht via MSN naar giorgo38
Standaard

ik weet wel dat hier zo n mast in de buurt staat of er is iets met mijn Wi-Fi thuis meer mensen dat zag het net pas dat 3g sneller is vreemd hoor
  #1886  
Oud 15-03-11, 15:03
MarnickG MarnickG is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 44
Standaard

Ik zal deze 3 nog even aan mijn lijst toevoegen. jantje1, giorgo en myrule.
Heb momenteel veel open, ook zon invention shop ofzo (quest).

Ben nu level 47 maar twijfel een beetje hoelang ik nog doorga, moet nu 1.5miljoen XP minimaal per level tot level 50 *-). En ik heb de tijd niet om nog 2 realms helemaal vol te gooien met ruby's. Heb der al 1.5 nu.
Maar voorlopig ga ik nog wel even door hoor
  #1887  
Oud 15-03-11, 21:58
giorgo38 giorgo38 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: -
Berichten: 204
Stuur een bericht via MSN naar giorgo38
Standaard

[QUOTE=MarnickG;651794]Ik zal deze 3 nog even aan mijn lijst toevoegen. jantje1, giorgo en myrule.
Heb momenteel veel open, ook zon invention shop ofzo (quest).

Ben nu level 47 maar twijfel een beetje hoelang ik nog doorga, moet nu 1.5miljoen XP minimaal per level tot level 50 *-). En ik heb de tijd niet om nog 2 realms helemaal vol te gooien met ruby's. Heb der al 1.5 nu.
Maar voorlopig ga ik nog wel even door hoor[/QUOTE@MarnickG thx voor add
  #1888  
Oud 16-03-11, 21:47
@pple_nerd @pple_nerd is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Barneveld
Berichten: 135
Standaard

we rule had problemen volgens mij want op me 3gs viel hij sgeeds uit dus oppnieuw geiinstalleerd en doet weer normaal.

iemand idee hoe je bij de nieuwe realms komt?
  #1889  
Oud 17-03-11, 03:02
rune6644 rune6644 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 28
Standaard

Nieuwe reals kan je kopen en bezoeken door helemaal bovenaan op realms te tikken en dan rolt er een menu'tje naar beneden. Dit werkt ook als je andere spelers bezoekt. Nog een tip: linksonder sttat er home in het kleine rode pijltje. Via die knop kom je snel op je eigen main realm.

EddyDB, marnickG en giorgo38 heb ik net toegevoegd

Weet iemand wat die special surprise is? Die stond in de app store bij de update details.

Laatst gewijzigd door rune6644; 17-03-11 om 03:13.
  #1890  
Oud 17-03-11, 08:44
giorgo38 giorgo38 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: -
Berichten: 204
Stuur een bericht via MSN naar giorgo38
Standaard

thx rune6644 is er iemand opgevallen dat het beeld na die die update gister waziger is geworden ik heb 3gs beeld was mooi en scherp het viel mij op bij die ballista 's en figuurtjes ben benieuwd of meer mensen daar last van hebben ti 's niet meer zo scherp :-(
  #1891  
Oud 17-03-11, 09:46
MarnickG MarnickG is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 44
Standaard

Mijn we rule blijft nu keer op keer vastlopen sinds de update.
Gisteravond 6 keer geprobeerd op te starten 6 keer een vastloper.
Nu heb ik hem eindelijk opgestart na 5 keer proberen… iemand anders hier ook last van?
Ik heb een niet gejailbreakte 3G.
  #1892  
Oud 17-03-11, 15:17
giorgo38 giorgo38 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: -
Berichten: 204
Stuur een bericht via MSN naar giorgo38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarnickG Bekijk bericht
Mijn we rule blijft nu keer op keer vastlopen sinds de update.
Gisteravond 6 keer geprobeerd op te starten 6 keer een vastloper.
Nu heb ik hem eindelijk opgestart na 5 keer proberen… iemand anders hier ook last van?
Ik heb een niet gejailbreakte 3G.
yep heb ik ook niet gejailbreakt wel 3gs maar soms wel 5 of meer chras 's en het beeld is waziger met name de buildings en sommige figuurtjes da draken weer niet ps:wie weet wat de grote surprise is stond op forum van nmgcoo


optimized graphics for earlier generation devices to improve performance.dit bedoel ik sommige dingen zijn gewoon waziger dit zinnetje is van ngmoco zelf
vreemd hoor ik lees veel over die update niet zo lkkr nieuws met al die chras"s jammer maar wel mooie dingetjes en meer realms heb ze nog niet nodig maar toch,laat ze eerst die servers eens uitbreiden blijf toch de tofste social game

Laatst gewijzigd door giorgo38; 17-03-11 om 16:54.
  #1893  
Oud 17-03-11, 20:55
leny2e leny2e is offline
• iOS 7.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 102
Standaard

Mijn vriendin iris1968 heeft een update gehad en kan nu kadootjes aan haar vrienden geven...ik heb we rule nu wel 6 keer opnieuw geinstalleerd maar krijg niet deze nieuwe update binnen iemand er meer last van ...
+leny2e0
+myrule76
  #1894  
Oud 17-03-11, 21:05
giorgo38 giorgo38 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: -
Berichten: 204
Stuur een bericht via MSN naar giorgo38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leny2e Bekijk bericht
Mijn vriendin iris1968 heeft een update gehad en kan nu kadootjes aan haar vrienden geven...ik heb we rule nu wel 6 keer opnieuw geinstalleerd maar krijg niet deze nieuwe update binnen iemand er meer last van ...
+leny2e0
+myrule76
heb je wrq gedelete in itunes en je iphone uit gezet en opnieuw geinstalleerd?ik ben naar appstore gegaan op mijn iphone dan zoeken wrq in getypt en daar stond update op de iphone en die geinstalleerd ongeveer 100mb en toen ja geupdate en klaar alleen nog meer ellende met gamen schandalig crash na crahs
nog erger dan voor update die navigatie knop is ff wennen maar toch wel makkelijk,maar leny2e je moet de update hebben en ik heb hem dan op de iphone geupdate zonder te delete of itunes gebruiken dan komt het goedmaar kadootjes geven hoe gaat dat dan lol

ps normaal als je we rule quest in typt staat er gratis nu staat er update en bij je ipad werkt dat hetzelfde denk ik, itunes gebruik ik weinig doe alles met iphone behalve update s en muziek en clips synchroniseren maar games gebruik ik alleen iphone succes ik hoor het wel vanavond weer content ben benieuwd

Laatst gewijzigd door giorgo38; 17-03-11 om 21:30.
  #1895  
Oud 17-03-11, 21:26
leny2e leny2e is offline
• iOS 7.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giorgo38 Bekijk bericht
heb je wrq gedelete in itunes en je iphone uit gezet en opnieuw geinstalleerd?ik ben naar appstore gegaan op mijn iphone dan zoeken wrq in getypt en daar stond update op de iphone en die geinstalleerd ongeveer 100mb en toen ja geupdate en klaar alleen nog meer ellende met gamen schandalig crash na crahs
nog erger dan voor update die navigatie knop is ff wennen maar toch wel makkelijk,maar leny2e je moet de update hebben en ik heb hem dan op de iphone geupdate zonder te delete of itunes gebruiken dan komt het goedmaar kadootjes geven hoe gaat dat dan lol
Zij heeft na de updates een huisje gekregen met kadootjes er om heen en er zweeft er 1 boven die kun je aan klikken en kun je een kadootje aan je vrienden geven. Zij heeft xp gekregen en coins en een klein ander ding ...ik sta ook niet bij haar in de lijst om wat aan mij te kunnen geven...heel appart...
Ik heb we rule opnieuw geinstaleerd via de appstore maar er stond geen update misschien dat ik het later pas onvang...
  #1896  
Oud 17-03-11, 21:32
giorgo38 giorgo38 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: -
Berichten: 204
Stuur een bericht via MSN naar giorgo38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leny2e Bekijk bericht
Zij heeft na de updates een huisje gekregen met kadootjes er om heen en er zweeft er 1 boven die kun je aan klikken en kun je een kadootje aan je vrienden geven. Zij heeft xp gekregen en coins en een klein ander ding ...ik sta ook niet bij haar in de lijst om wat aan mij te kunnen geven...heel appart...
Ik heb we rule opnieuw geinstaleerd via de appstore maar er stond geen update misschien dat ik het later pas onvang...
das apart ja ga ff kijken dan lol maarre je moet die update toch al hebben denk ik hoor ik had hem gisteravond
  #1897  
Oud 17-03-11, 23:15
RobinDK's schermafbeelding
RobinDK RobinDK is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Belgie
Berichten: 4
Standaard

hey allemaal, ga ook even dat spelletje uittesten, ziet er leuk uit !

voeg mij ook maar toe

hiraoka dubstar
  #1898  
Oud 17-03-11, 23:20
Senna1973 Senna1973 is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leny2e Bekijk bericht
Zij heeft na de updates een huisje gekregen met kadootjes er om heen en er zweeft er 1 boven die kun je aan klikken en kun je een kadootje aan je vrienden geven. Zij heeft xp gekregen en coins en een klein ander ding ...ik sta ook niet bij haar in de lijst om wat aan mij te kunnen geven...heel appart...
Ik heb we rule opnieuw geinstaleerd via de appstore maar er stond geen update misschien dat ik het later pas onvang...
Mojo-Farm | Forum
Hier staat het allemaal!

Nu maar hopen dat je bij iemand in het lijstje voorkomt.
  #1899  
Oud 18-03-11, 01:41
leny2e leny2e is offline
• iOS 7.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Senna1973 Bekijk bericht
Mojo-Farm | Forum
Hier staat het allemaal!

Nu maar hopen dat je bij iemand in het lijstje voorkomt.
nou ik ontvang kadootjes en kan ze verzenden alleen ik krijg er niet 1 open zonder mojo te gebruiken
  #1900  
Oud 18-03-11, 09:05
giorgo38 giorgo38 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: -
Berichten: 204
Stuur een bericht via MSN naar giorgo38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leny2e Bekijk bericht
nou ik ontvang kadootjes en kan ze verzenden alleen ik krijg er niet 1 open zonder mojo te gebruiken
lol ik zag het vanmorgen pas de eerste rij vrienden staan in mijn lijst allemaal een gift gegeven dan ga ik terug krijg ik allemaal mensen die ik niet kenmaar kan ze wel verzenden oja leny2e die boost die erbij staat is mojo koste me 2 mojo om het cadeautje sneller te openen denk ik ben ook net wakker dus zometeen op werk ff goed kijken ik heb coins xp en een tavern gehad die tarvern kreeg ik van iemand die ik helemaal niet ken lol heb wat terug gestuurd
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
We Rule en We Farm praatjes Ashcat iPhone Games 316 25-11-11 10:43
Fans van We Rule en We farm opgelet !! keymaker iPhone Apps 2 27-09-10 10:41
Wie speelt er we rule! profighter78 Archief 2 13-09-10 09:51
We Rule Nicknames IPC leden keymaker Archief 1 06-04-10 00:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:51.