We Rule is uit! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) wie heeft de artikellen of vrienden die ze heeft van de quest die nu bezig is ....de stoomboot was geen probleem te vinden maar de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wie heeft de artikellen of vrienden die ze heeft van de quest die nu bezig is ....de stoomboot was geen probleem te vinden maar de andere 2 wel .....
+leny2e0 +myrule76 |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb hem maar nog niet geplaatst ben je in kingdom van mij??dan zet ik hem neer Laatst gewijzigd door giorgo38; 12-03-11 om 13:53. |
|
|||
|
|||
Ik heb alle shops, maar ze zitten op dit moment vol...
Als je wat sneller XP wilt verdienen zijn battlements ideaal trouwens. Als je 2 x per dag 'oogst' 800 XP per dag, voor maar 10.000 coins. Ik ben nu level 50!
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik zet hem main realm rechtsonder bij steammachine ff wrq opstarten dan zet ik hem neer heb gewacht op jou lol
hij staat zie je hem kan niet missen lukt het?ik zie nog geen leny2e Laatst gewijzigd door giorgo38; 12-03-11 om 15:14. |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik kom wel terug dank je wel +leny2e0 +myrule76 |
|
|||
|
|||
Citaat:
nu ben ik open heb op andere iphone gezien stond nog bestelling klaar als het goed is kan je erin ik kan ook bestellen dus als het goed is kan je erin of heb je nog een order staan bij mij dacht het niet Laatst gewijzigd door giorgo38; 12-03-11 om 15:29. |
|
|||
|
|||
Beetje grote kuis houden hier in vriendenlijst, een aantal levert nooit meer terug.
Tijd om nieuwe mensen toe te voegen. By the way: heb zowat alles beschikbaar, ook de laatste items!!!!! EddyDB |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
+leny2e0 +myrule76 |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik zag ergens is dit forum dat er ook mensen waren die gestopt zijn met we city ...bij we city hebben ze nu ook levels bij gedaan tot 40 ....misschien toch leuk om weer te beginnen ...
|
|
|||
|
|||
Hoi allemaal, ik heb ook alle quest items, ze staan op m'n main realm. Ze zijn wel besteld. Ze zijn wel heel erg leuk deze items.
Grappig diegene die niet zo vaak wat bij je bestellen zie je nu wel! Geeft niet hoor ik accepteer iedereen. @ Eddydb is dat ook je +plus account dan voeg ik je toe. |
|
|||
|
|||
@leny2e ik zit helaas al op lv 40. Ik heb nog steeds het blauwe huis, het schiet niet echt op met coins! Ja de hele dag fireworks.wel wat zapjes gekregen daar heb ik 4 greenfabrieken en 2 limo's van gekocht. Die limo's doen 80 coins per uur. Ach leuke tijdverdrijf. M'n fireworks zijn klaar!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Plus+ jantje1
|
|||
|
|||
nou zeg heb ik met veel sparen die oranje citadel gekocht heb ik een rode gateway and rode watchtowers geen gezicht heb niet lang kunnen genieten van die rode dingen zeg maar ik vind hem niet echt super maar die van lvl45 en 50 natuurlijk die zijn mooi!!!!!maar ja je kan die oranje niet overslaan hemaar we sparen rustig verder daar draait het allemaal om heduurt wel ff denk ik tot 45 veel oogsten maar goeie buildings kopen(beetje mojo voor buildings opbrengst voor lvl45 castle)
add+: giorgo38 |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
We Rule en We Farm praatjes | Ashcat | iPhone Games | 316 | 25-11-11 10:43 |
Fans van We Rule en We farm opgelet !! | keymaker | iPhone Apps | 2 | 27-09-10 10:41 |
Wie speelt er we rule! | profighter78 | Archief | 2 | 13-09-10 09:51 |
We Rule Nicknames IPC leden | keymaker | Archief | 1 | 06-04-10 00:08 |
|
|