We Rule is uit! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door _Rayman_ Wil iemand mijn shops eens controleren? Ik heb het idee dat er iets niet helemaal goed gaat namelijk. Het zijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
En je hebt als ik het juist tel, elf shops, die al bezet zijn Ik heb een bestelling geplaatst in je Guild Hall... Plus+: jantje1 Laatst gewijzigd door tulip18; 26-04-10 om 08:57. Reden: Plus+naam vergeten te vermelden..... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Na level 20 is het toch minder leuk aan het worden, weinig om nog uit te breiden..........hooguit je 'park' aanpassen door dingen te verslepen en met boompjes en water te gaan ..ooien....
|
|
|||
|
|||
ik heb nu meerdere handelpartners, maar hoe weet je of ook iemand echt levert? ik heb het idee dat veel mensen een beetje inactief zijn..
|
|
|||
|
|||
Het leveren zie je wel, want als je inlogt, dan zegt hij gelijk dat er wat klaar is voor je!
Kom maar bij me langs, en bestel wat! Bloodygompie |
|
||||
|
||||
Citaat:
Soms krijg ik bij aflevering van een bestelling "failed to deliver"!!! Is dat omdat iemand de bestelling te laat heeft geaccepteerd of is er een bepaald percentage, net als bij het oogsten, die fout gaat???? |
|
|||
|
|||
Ehhm net begonnen maar geen enkel farm kunnen neerzetten vanwege connectie problemen.. Dikke flut dit...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Of ze willen gewoon geen zaken doen.. Plus+: Nautiluss |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
shops open
hallo ik heb nog shops open voor bestellingen
jolpet |
|
|||
|
|||
voeg me toe, Rudoz
|
|
|||
|
|||
Voeg me ook maar toe : Vomera
Ben nog ff aan het uitzoeken hoe alles werkt. Level 9 pas PS. doen bij sommige de push notificatie het ? krijg geen enkel berichtbinnen als iets klaar is of wat dan ook |
|
|||
|
|||
Ook ik heb nog veel shops open.
Voeg me toe als je wilt: kingkrop |
|
|||
|
|||
Er kan ook eindelijk weer bij mij besteld worden, heb ik toch al die shops niet voor niks gebouwd (lvl 19)
user: Beee4life |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zo alle nieuwe vanaf pagina 40 tot nu toegevoegd, zal zo eens bestellingen plaatsen ;-)
fuzion84 |
|
|||
|
|||
Iemand anders die ook niet meer kan inloggen? M'n wachtwoord word ineens geweigerd.
*edit* 5 min later werkt het weer Laatst gewijzigd door fuz1on; 27-04-10 om 22:51. |
|
|||
|
|||
Heb iedereen weer even toegevoegd.. Om bij jullie allemaal een bestelling te plaatsen en stinkendrijk te worden! Harharhar!
Nee even zonder gekkigheid > wees niet zo greedy en bestel ook s wat bij mij harriepopov |
|
||||
|
||||
Citaat:
Plus+ jantje1 |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zou wel willen, maar elke keer als ik iets bestel verschijnt het bordje open een paar seconden later weer. |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
We Rule en We Farm praatjes | Ashcat | iPhone Games | 316 | 25-11-11 10:43 |
Fans van We Rule en We farm opgelet !! | keymaker | iPhone Apps | 2 | 27-09-10 10:41 |
Wie speelt er we rule! | profighter78 | Archief | 2 | 13-09-10 09:51 |
We Rule Nicknames IPC leden | keymaker | Archief | 1 | 06-04-10 00:08 |
|
|