We Rule is uit! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoop maar dat er een update of iets dergelijks komt waar dergelijke bugs eruit gehaald worden. We zullen zien en tot die tijd vooral gaan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoop maar dat er een update of iets dergelijks komt waar dergelijke bugs eruit gehaald worden.
We zullen zien en tot die tijd vooral gaan "shoppen" ;-) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Nou, je vorige bestelling is al geleverd, dus je bent weer van harte welkom Hoop ook dat het snel wordt opgelost anders gaat de lol er gauw vanaf. Succes!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
WE RULEE!
Ik heb dit spel ook sinds kort.
heb het van me tante! Het is echt superleuk. Voeg me toe zou ik zeggen , mijn gebruikersnaam is : maaaikster |
|
|||
|
|||
Maakt het nog uit of je veel of weinig cottages bouwt? Lijkt geen invloed te hebben op de productie.
Voor mensen die mij willen toevoegen: Mijn gebruikersnaam is : ronaldz |
|
|||
|
|||
heb een hele zooi open business.... en het is koopzondag bij Beee4life
dus voeg me toe... heb een hele zooi mensen van dit forum al toegevoegd en orders geplaatst. |
|
||||
|
||||
Citaat:
En zo zijn er meer. Misschien heb je zelf teveel bestellingen uitstaan??? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb een bestelling geplaatst bij je bakkerij |
|
|||
|
|||
Hellow super spelletje
Mijn usenaam is chaosdutch voeg maar toe |
|
|||
|
|||
Citaat:
is er een limit dan ???? kan niks concreets vinden hierover.... gooide net mijn kingdom open en kreeg ong. 20 orders afgeleverd van gister... dus wie weet nu meer plek ??? Laatst gewijzigd door Beee; 18-04-10 om 14:37. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Overigens weet ik dat ik vrij veel bestellingen heb lopen. |
|
|||
|
|||
add mij maar lvl 19 en heel veel open loekvh
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Een officieel forum met aanwezigheid van de defs, zou mooi wezen. Je kunt wel wat twitter volgen, maar dat is minimaal. ngmoco (ngmoco) on Twitter Groetjes BoerHenk |
|
||||
|
||||
Add Mij : MikeDkr met veel spul in de aanbieding
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit is de reactie van NGmoco: Hey M, We're sorry that you're encountering issues within We Rule. We're aware of the issue and currently working non-stop to find a solution. We appreciate your patience during this time. You can read more about what progress we've made and we're working on in WeRule here: http://blog.ngmoco.com/post/503742242/we-rule-latest-service-update Thank you for your patience in this matter. We're sorry for the inconvenience, Noel Laatst gewijzigd door sinkem; 18-04-10 om 16:06. |
|
|||
|
|||
Mijn naam is Kattenbek, level 16 en heb veel shops. Voeg me toe.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heel erg veel shops:
Username was al bezet dus: wesnam |
|
|||
|
|||
Ben nog niet zo lang bezig maar username is Castalot.
Gr. |
|
|||
|
|||
leuk
het is leuk maar naeen tijd niet meer duurt te lang
|
Er zijn 12 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 12 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
We Rule en We Farm praatjes | Ashcat | iPhone Games | 316 | 25-11-11 10:43 |
Fans van We Rule en We farm opgelet !! | keymaker | iPhone Apps | 2 | 27-09-10 10:41 |
Wie speelt er we rule! | profighter78 | Archief | 2 | 13-09-10 09:51 |
We Rule Nicknames IPC leden | keymaker | Archief | 1 | 06-04-10 00:08 |
|
|