We Rule is uit! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Als je meer als 30 orders uit heb staan schijnen andere niet meer bij te kunnen bestellen maar blijf je wel het bordje open zien, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Als je meer als 30 orders uit heb staan schijnen andere niet meer bij te kunnen bestellen maar blijf je wel het bordje open zien,
heb ik ergens gelezen |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Nog even als herhaling:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook last van problemen. Vooral dat ik geen orders kan plaatsen en dat het spel er steeds mee op houdt. Maar dat is deels te danken aan mijn 3 jaar oude Ipod touch Ik heb een aantal van jullie toegevoegd maar wees ook zo vrij om mij toe te voegen.
Plus acc: Rookmelder |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Speel dit spel ook al een tijdje. Voeg me gerust toe: JuanF1
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Er staat schijnbaar open boven mijn stad, maar er kan vrijwel niets gekozen worden. Voor zover ik kan zien staat op één na alles open. |
|
|||
|
|||
Wie nog een nieuwe buur(vrouw) zoekt mag me toevoegen : debjeo
|
|
|||
|
|||
Bij mij klapt het spel er vaak uit. Hebben meerdere hier veel last van? Ik sluit het spel eigenlijk nooit omdat ik die kans niet eens krijg. Daarnaast krijg ik ook continu een low memory melding.
Mochten mensen nog een buurman zoeken: technoslet |
|
|||
|
|||
Ja, die meldingen komen vooral voor bij mensen met een 3G of ouder toestel! Een vriend van mij heeft de 3GS en daar loopt het echt veel soepeler op. Ikzelf heb de 3G tot mijn beschikking en daar loopt hij regelmatig op vast of krijg ik screenfreezes voor een paar seconden, vervelend maar niets aan te doen!
Voeg me toe: wouter22 |
|
|||
|
|||
erg leuk spel..... level 11...
weet niet of ik open business heb... als er geld binnenkomt, klik ik hem weer aan of moet ik dat niet doen om hem 'open' te krijgen ??? oftewel: wanneer is een shop open ? id = Beee4life |
|
|||
|
|||
Voeg me toe: DannyBrink
Lvl 13 en al een aantal open shops! |
|
|||
|
|||
voeg me maar toe: Fotoreen
|
|
|||
|
|||
Mijn dochter is haar wachtwoord vergeten en moet dus weer opnieuw beginnen.
Voeg maar toe>>>>. Elizatje <<<< |
|
|||
|
|||
heb echt zooien mensen toegevoegd... kom ook bij mij langs
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Blijft toch irritant dat bestellen dat je open ziet staan en vervolgens niks doet. |
|
|||
|
|||
Ik kan wel bij anderen bestellen, maar het lijkt erop alsof anderen niets bij mij kunnen bestellen? Wie zou dat even willen checken?? Fotoreen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Meteen maar even gedaan natuurlijk. Maar ik loop normaal tegen hetzelfde probleem aan, dat anderen niks bij mij kunnen bestellen... |
|
|||
|
|||
Ja, klopt, ik heb net even bij je gekeken, maar er is idd niets te bestellen. Dat is toch raar... Dank voor de bestelling en het checken, maakte me al ernstig zorgen, haha. Maar heb je enig idee waarom het bij jou niet lukt??
|
|
|||
|
|||
Misschien heb ik teveel bestellingen bij anderen geplaatst. Waarschijnlijk zit er een bug in wanneer je veel outsourcing plaatst dat men niet bij jou kan bestellen.
Momenteel heb ik 7 of 8 dingen die "open" staan maar geen bestelling. Overigens heb ik wel veel bestellingen bij anderen lopen, dus daar zal het wel aan liggen. |
|
|||
|
|||
Ik heb ook massa's bestellingen bij anderen lopen, ik bestel overal waar het mogelijk is. Dus lijkt me die reden onwaarschijnlijk. Wel irritant, je wilt toch ook dat men bij jou investeert
t Is soms net real life.... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
We Rule en We Farm praatjes | Ashcat | iPhone Games | 316 | 25-11-11 10:43 |
Fans van We Rule en We farm opgelet !! | keymaker | iPhone Apps | 2 | 27-09-10 10:41 |
Wie speelt er we rule! | profighter78 | Archief | 2 | 13-09-10 09:51 |
We Rule Nicknames IPC leden | keymaker | Archief | 1 | 06-04-10 00:08 |
|
|