//

We Rule is uit!

We Rule is uit! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Jee, dirko32 dat kasteel wil ik ook! Ben flink aan het sparen zodat ik bij level 50 gelijk het kasteel en een paar black dragon's ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1741  
Oud 15-02-11, 11:56
Senna1973 Senna1973 is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 19
Standaard

Jee, dirko32 dat kasteel wil ik ook! Ben flink aan het sparen zodat ik bij level 50 gelijk het kasteel en een paar black dragon's kan plaatsen. Oja die heb ik bij je besteld. Hihi
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1742  
Oud 15-02-11, 17:22
giorgo38 giorgo38 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: -
Berichten: 204
Stuur een bericht via MSN naar giorgo38
Standaard

toegevoegd lol dat is nog eens leuke content boompje toppie en bloempjes volgens my zoveel als je wilt hahahah alle soorten

@senna1973 nice kingdom


alleen de laatste dagen veel crasches vooral 3g Wi-Fi gaat nog wel erg irritant weg dure oogstupdateje miss. wie weet er een oplossing voor
heb wel eens gelezen wrq delete en op nieuw downl.maar alles wat je hebt gekocht ben je dat dan kwijt??of moet je eerst alles in zo"n magazijn zetten zeg maar

Laatst gewijzigd door giorgo38; 15-02-11 om 17:28.
  #1743  
Oud 15-02-11, 18:15
leny2e leny2e is offline
• iOS 7.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 102
Standaard

ik kan je helaas geen goed antwoord geven, ik heb mijn iphone en ipad gejailbreakt en dan kun je je memory vrij maken en dan heb je minder last dat je spellen vast lopen.
als je het spel delete en opnieuw installeerd ben je niet alles kwijt het staat op een server en niet op je iphone/ipad. succes !
leny2e0
  #1744  
Oud 15-02-11, 18:24
giorgo38 giorgo38 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: -
Berichten: 204
Stuur een bericht via MSN naar giorgo38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leny2e Bekijk bericht
ik kan je helaas geen goed antwoord geven, ik heb mijn iphone en ipad gejailbreakt en dan kun je je memory vrij maken en dan heb je minder last dat je spellen vast lopen.
als je het spel delete en opnieuw installeerd ben je niet alles kwijt het staat op een server en niet op je iphone/ipad. succes !
leny2e0
oke dan dat wist ik niet van die server ik liet hem wel in multitasking staan dan refresh je hem als je op wrq drukt dan hoeft hij niet helemaal op te starten mijn zoontje heb die oude 3g van mij maar geen vastlopers
ik ga het ff proberen ik heb trouwens van de appstore ook zo"n memoryfree prog. dat werkt wel maar ti"s meestal s"avonds als de rest van de wereld online gaat lol thx leny2e was al van plan om 3gs te jailbreaken binnenkort abbo. afgelopen dan de 4 nemen of miss.5 ik ga ff sleutelen aan de iphone
  #1745  
Oud 15-02-11, 20:24
Senna1973 Senna1973 is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 19
Standaard

@giorgo38 thnx m'n kingdom heeft me een vermogen gekost. Haha. Het is ook zo verslavend spel. Ik mag onderhand wel een uur van te voren opstaan om alles te oogsten en dan ook nog die van motogp73 offreerde.

het spel word trouwens opgeslagen op de server van ngmogo dus je kan met een gerust hart deleten en opnieuw installeren.

Succes

Leny2e goed bezig met je gratis gif's
  #1746  
Oud 16-02-11, 13:04
giorgo38 giorgo38 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: -
Berichten: 204
Stuur een bericht via MSN naar giorgo38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Senna1973 Bekijk bericht
@giorgo38 thnx m'n kingdom heeft me een vermogen gekost. Haha. Het is ook zo verslavend spel. Ik mag onderhand wel een uur van te voren opstaan om alles te oogsten en dan ook nog die van motogp73 offreerde.

het spel word trouwens opgeslagen op de server van ngmogo dus je kan met een gerust hart deleten en opnieuw installeren.

Succes

Leny2e goed bezig met je gratis gif's
@senna1973 zal best wel ja een vermogen maar wel super ben pas begonnen tenminste maand of 3 wel mojo gebruikt anders was ik niet zo gauw in lvl38
denk ik maar nu geen mojo alleen oogsten/zaaien enzenz ja ik kijk voordurend op de klok en de gwassen dat ik niet ergens ben waar geen Wi-Fi of 3g is ga nu voor rode citadel heb vast 1 rode draak rondvliegen hahahah nog een paar dagen dan ben ik er was die laatste upgrade vergeten maar leny2e vertelde dat die eerst moest,ja wat moet dat moet thx van die server dan weet ik dat
hoewel ik dat bericht poste geen vastlopers meer gehad
  #1747  
Oud 16-02-11, 13:30
MarnickG MarnickG is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 44
Standaard

Ik speel oko nog steeds, Marnickg

Level 45 en groeiende
  #1748  
Oud 16-02-11, 14:17
rune6644 rune6644 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 28
Standaard

ik speel uiteraard ook nog heb jullie allemaal toegevoegd. Waar zijn jullie over bezig met die gifts?? en love castle?? ik denk dat ik wat gemist heb, ik heb enkele dagen niet kunnen checken wegens omstandigheden

+ rune6644
  #1749  
Oud 17-02-11, 10:28
Senna1973 Senna1973 is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 19
Standaard

Eindelijk rune6644, je staat een keer open! Heb bij je een order geplaatst. De gif's kregen we gratis ivm Valentijn. En deze kon je dus op elk realm zetten.je kan ze helaas niet verplaatsen. En het lovekasteel is voor je quest die van mij is al besteld.

Waarom gaat iedereen toch voor die vintage chateau! Die leverd je 41,7 coins p/u op en de Olympus 69,4 p/u! reken maar uit je winst. Haha misschien ben ik een beetje te fanatiek met spel bezig.
  #1750  
Oud 17-02-11, 12:31
DouweK DouweK is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 98
Standaard

Nu de actie over is kun je de Fairy Tree's gewoon verplaatsen hoor, ze staan nu allemaal in mijn Main Realm.

Denk dat veel mensen Chateaux bouwen omdat die goedkoper zijn en 'bestellers' vaak niet kijken naar het aantal uren dat het duurt om een bestelling af te leveren, maar alleen naar de totale opbrengst.

Ik heb er zelf ook 12 in mijn South Realm, dat is mijn wijngebied (met een beetje fantasie zijn de ruby's daar de wijngaarden ) Heb nu ook 4 Chimera’s Temples op een rijtje in mijn Main Realm om het aantrekkelijk te maken voor 'bestellers' en sneller aan XP te komen, maar dat doet eigenlijk een beetje afbreuk aan mijn insteek dat het een beetje een 'realistisch' kingdom moet zijn (en dus eigenlijk van elk gebouw maar 1).
__________________
Plus+: Douwe
  #1751  
Oud 17-02-11, 15:46
Senna1973 Senna1973 is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 19
Standaard

Ik heb het bij we city geprobeerd met het cruise ship,van mijn main realm naar een ander realm en dat lukte niet. Bij farm lukte het mij wel om de free eggs op 1 realm te verplaatsen en bij mijn vriend weer niet. Misschien net geluk gehad.
De chimera's Temple is goed voor de xptjes. Ik vind 6 genoeg ben aan het sparen voor de black dragon's lair. 133.3 coins p/u en 65,8 xp en doet er 24u over, voor de gene die het wil weten.
  #1752  
Oud 17-02-11, 16:05
leny2e leny2e is offline
• iOS 7.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 102
Standaard

ik heb het ook geprobeerd met de schepen bij we city maar mij lukte het ook niet
er staat er nu 1 tussen de fabrieken
  #1753  
Oud 17-02-11, 20:04
rune6644 rune6644 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 28
Standaard

ik heb mijn 2 chateaus gekocht toen ze 50% off waren maar daar laat ik het nu wel bij. Heb onlangs 3 olympussen geplaatst maar ben nu terug met rubies bezig. ik hoop dat de harvest all er snel komt, als het al komt. Ik ben ook aan het twijfelen om nu geld te sparen voor als het nog eens 20% off is voor de coins. Ik denk wel dat het er bijna zit aan te komen
  #1754  
Oud 18-02-11, 22:27
@pple_nerd @pple_nerd is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Barneveld
Berichten: 135
Standaard

@Senna1973: heb er al 3 staan ze kosten wat maar met die paddo's kom je snel aan geld (vanaf level47) Ik wacht allen totdat die nieuwe bomen ook met coins te koop zijn en het zou handig zijn als de zijkabten groter konden voor meer ruby's
  #1755  
Oud 19-02-11, 11:01
Senna1973 Senna1973 is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 19
Standaard

@@pple_nerd: ik heb er nu 6 staan ff sparen en 1 met mojo's en 3 boompjes. De zijkanten kunnen helaas niet groter ik heb ook ruimte nodig! Ze zijn als het goed is met meer realms bezig daar hoop ik op! En vooral op een sellect all button!
  #1756  
Oud 19-02-11, 12:42
Senna1973 Senna1973 is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 19
Standaard

Ik heb ff bij je gekeken @ppel_nerd en een order geplaatst op je Olympus, je black dragon's zijn helaas voor mij al georderd ik zou langs je boompjes poseidon's neerzetten metdie paddo's heb je dat ook zo bij elkaar
  #1757  
Oud 19-02-11, 13:14
giorgo38 giorgo38 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: -
Berichten: 204
Stuur een bericht via MSN naar giorgo38
Standaard

had ff een vraagje ik kijk veel bij Mojo-Farm | Home | We Rule Fansite: Guides, forum, gallery, charts & more en zie dan bij guides hoop info maar ook buildings die ik niet in mijn rule zie wil bevoorbeeld demonic cavern graag hebben er staat niet bij sold out maar bij andere staat we sold out en dat klopt dan was wel blij met die gift hopen dat die andere s ook terugkomen

ps:Sugar Plum House is ook sold out snap niet helemaal die kwam met de kerst toch heb hem wel dan maar vreemd dat de 1 wel verdwijnt en de ander niet
maar goed super game houd je de hele dag bezig

Laatst gewijzigd door giorgo38; 19-02-11 om 13:24.
  #1758  
Oud 19-02-11, 15:25
Senna1973 Senna1973 is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 19
Standaard

Die wil ik ook! Heb er alleen geen ruimte voor.haha ik blijf redesigning en met al die diamond road is het erg lastig. Ik vind het ook zonde om ze in m'n magazijn te plaatsen.
  #1759  
Oud 19-02-11, 19:26
giorgo38 giorgo38 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: -
Berichten: 204
Stuur een bericht via MSN naar giorgo38
Standaard

ja hij is bizar he die demonic cavern nu weer zo n grote update veel building s ga er maar een mooi fort van maken en wat dingen redesigningen ik heb nog wel plek senna1973 gelukkig we maken er maar een slagveld van en die andere realms weer een ander thema hahahah zo blijf je bezig

ps: ja zonde die diamond road weg te zetten maar ja je moet keuze s maken he ze gaan wel snel zeg die update s nieuwe grove erbij hoekjes van castle s walls lkkr bezig

Laatst gewijzigd door giorgo38; 19-02-11 om 19:29.
  #1760  
Oud 20-02-11, 15:44
giorgo38 giorgo38 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: -
Berichten: 204
Stuur een bericht via MSN naar giorgo38
Standaard

ik had ff een vraagje (alweeer) mijn draken vliegen niet meer soms duurdue het ff maar ze doen niks meer dan stil hangen heb mijn mainrealm flink opgeschoond naar andere realms toe maar niks hoor zal het aan de ipone 3gs liggen maar eerst vlogen ze wel toen stond het veel voller ik schoon mijn mem. geregeld op maar niks hoor de figuurtjes staan ook stil miss. staat er iets in wat dat tegen houd het bewegen van figuurtjes en draken maar ja binnenkort iphone4 kijken wat die doet maar dit is irritant ze vlogen zo leuk kan toch niet aan rode citadel komen soms heb ik net???
Reageren



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
We Rule en We Farm praatjes Ashcat iPhone Games 316 25-11-11 10:43
Fans van We Rule en We farm opgelet !! keymaker iPhone Apps 2 27-09-10 10:41
Wie speelt er we rule! profighter78 Archief 2 13-09-10 09:51
We Rule Nicknames IPC leden keymaker Archief 1 06-04-10 00:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:58.