We Rule is uit! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Allemaal, Wat een leuk forum over we rule! En in het nederlands ook erg fijn. Mojo-farm forum is allemaal in het Engels, is het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoi Allemaal,
Wat een leuk forum over we rule! En in het nederlands ook erg fijn. Mojo-farm forum is allemaal in het Engels, is het lezen niet het probleem maar probeer een bug te omschrijven. Lastig! Ik speel nu vanaf augustus we rule lv. 46 farm lv.36 en city lv. 34 op m'n Ipad. Ik heb nog geen iPhone maar die komt er wel. En ja ik heb mojo's gekocht! Geen gro's en ook geen zapjes.ik vind we rule het leukst. Het is een super verslavend spel. Ik heb ook alle gebouwen tot nu toe. Ik ben aan het uplevelen zodat ik mushrooms kan zaaien want dan stroomt het geld binnen. Yea en dat willen we. Voeg me toe. Senna1973 |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Voeg me nog steeds maar toe, ben eventjes inactief geweest maar probeer nu mn rijk uit te breiden! Wat is eigenlijk het nut van op die map van je vrienden die dingetjes van 500 coins te kopen, wat gebeurt er dan?
Walluuhr |
|
||||
|
||||
@Walluuhr Als je op dat kasteeltje klikt moet je een applicatie downloaden en dan krijg je 500 coins. Je hoeft niets te kopen Ohja en volgens mij stond je al ergens bij mij in m'n vriendenlijst.. Even checken..
@Senna Ik heb je toegevoegd |
|
|||
|
|||
@ Chaser ja ik zag net in een vorige post je ingame naam en ik heb je al toegevoegd haha het wil niet echt op gang komen maar komt wel goed
|
|
|||
|
|||
@walluuhr
Ik heb je ook toegevoegd, even geleden en vond het spijtig toen ik zag dat je niets meer deed . Ik raad je aan om bij zoveel mogelijk (actieve) mensen bestellingen te plaatsen. Dat geeft je veel winst in het begin!! Rune6644 Laatst gewijzigd door rune6644; 28-01-11 om 14:17. |
|
|||
|
|||
@ rune6644
Ja ik begrijp je. Het was alleen irritant dat heel veel bestellingen betreft diamanten niet binnenkwamen. Hierdoor heb ik lang oponthoud gehad, maar ik heb deze quest even gecancelled en ben bezig met een andere. Pak m later wel weer op |
|
|||
|
|||
geen egyptian content voor mij buiten de piramide >.< had ik niet verwacht.. ik heb al mijn geld aan een olympus en ruby groves gegeven
|
|
|||
|
|||
Ik heb een orange cottage geplaatst laatst (hoe spannend) maar als ik hem nu wil verwijderen blijft ie maar terugkomen! hoe vaak ik het ook doe! Hoe kan dit? haha
|
|
|||
|
|||
hebben jullie ook sinds de nieuwe update dat er open staat boven je vriend en als je naar de stad gaat dat je niets kunt bestellen er is daar dus niets open, ik heb het ook met we city al door gegeven maar ze doen er niets mee.
leny2e0 |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
Grrr continu zo'n tovenaar met tutorial complete in beeld! Gruwelijk irritant en van nul waarde! Meer mensen last van sinds kwart voor zeven vanavond?
|
|
|||
|
|||
nee niet gezien sorry
|
|
|||
|
|||
@lsp volgens Twitter zijn ze er mee bezig.. Ik heb er zelf geen last van
@leny ja dat heb ik ook, vooral in adventure bay. Heel irritant! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@lsp Ik heb ook eens een bericht via Twitter gestuurd, maar helaas ook nooit een reactie gehad
Poeh poeh wat gaat het levelen langzaam als je op het einde loopt, en ik maar venus traps planten |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
plus naam ronnyboy1
|
|
|||
|
|||
toegevoegd leny2e0
|
|
|||
|
|||
haha heb je toegevoegd maar je hebt geen bestellingen meer.
|
|
|||
|
|||
wie heeft een lovekasteel voor de quest ?
|
Er zijn 12 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 12 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
We Rule en We Farm praatjes | Ashcat | iPhone Games | 316 | 25-11-11 10:43 |
Fans van We Rule en We farm opgelet !! | keymaker | iPhone Apps | 2 | 27-09-10 10:41 |
Wie speelt er we rule! | profighter78 | Archief | 2 | 13-09-10 09:51 |
We Rule Nicknames IPC leden | keymaker | Archief | 1 | 06-04-10 00:08 |
|
|