We Rule is uit! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Zijn er meer mensen die problemen hebben met vrienden toevoegen? Ik krijg wel bestellingen en invites van mensen, maar kan ze niet tot mijn vriend ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zijn er meer mensen die problemen hebben met vrienden toevoegen? Ik krijg wel bestellingen en invites van mensen, maar kan ze niet tot mijn vriend maken.
Bug? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Echt heel soepel gaat dat toevoegen idd niet ik heb je geaccepteerd maar zie je niet in dat rijtje met kastelen. Als ik dan op plus+ (rechtsboven) bij je naam op 'visit kingdom' druk kan ik wel in de stad kijken.
[Iphone 4S 16GB Zwart][Jailbroken][Italiaans Fabriek af unlocked] Laatst gewijzigd door IceTiger; 12-04-10 om 15:18. |
|
|||
|
|||
Ook verslaafd sinds kort
Voeg me toe: Baeyb |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Plus+ naam: kai8
Ik zit vast bij het stuk met de Open Business. Bij de vrienden die ik heb met een Open Business, is het helemaal vol. Ook begrijp ik niet helemaal wat je moet doen
iPhone 2G 4GB: 20-8-07 iPod touch 1st gen: RIP 04-12-08 - 21-06-09. |iPhone 3GS 16GB Wit: 13-7-09|iPhone 4 16GB Zwart 18-11-10 Laatst gewijzigd door kai824; 12-04-10 om 17:20. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ben er al uit met de open business
heeft iemand een idee hoe je snel heeeel veel vrienden toevoegd. De lijst van pagina 35 is al behoorlijk lang |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Superleuk spelletje Dit ben ik: Gen00b
|
|
|||
|
|||
Hallo, voeg me toe... Mijn naam is jerry.war of jerry.warmer (even vergeten), ik heb trouwens een hele erge bug, ik kan niks meer kopen van mijn cash op gewassen en uitbreidingen van mijn kasteel na dan. Ik heb iPhone OS 4.0 beta op mijn ipod touch 2g mc model staan
|
|
|||
|
|||
heyyyy waarom ken niemand bij mij bestellen?
weet iemand hoe dat zit? plus naam: caatje69 |
|
|||
|
|||
Caroline, dit komt omdat je al een uitnodiging dingetje hebt helemaal ondering bij het ,op een glijbaan achtig iets lijkend, gebouwtje
Mijn vraag... Waarom kan ik helemaal niks mee bouwen, ik heb genoeg cash ben hoog genoeg level, maar nee hoor... Niks behalve kingdom upgrade Laatst gewijzigd door jerry.w; 12-04-10 om 23:25. Reden: Duidelijkheid |
|
|||
|
|||
voeg me toe, veel shops open en een mooie kingdom, en jammer dat ik niet in je rijtje sta hoor Caatje
Slemsje |
|
|||
|
|||
Voeg me toe ruben075
|
|
|||
|
|||
Leuk spel! Ik speel als Le-BenZ
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ben dit sinds gister ook aan het spelen, echt een tof spel.
Alleen ik krijg geen push berichten als mijn crobs klaar zijn. (En ja ik heb ze wel overal aan staan). |
|
|||
|
|||
Dat probleem heb ik ook. Ik ontvang wel berichten als mensen iets bij mij bestellen, maar niks al mijn crops klaar zijn
|
|
|||
|
|||
@ caatje69 en Neo634 ik kan bij jullie niets bestellen
Icoon in de map staat op open bij jullie, maar wanneer ik enter zijn er geen iconen bij jullie buildings? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 12 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 12 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
We Rule en We Farm praatjes | Ashcat | iPhone Games | 316 | 25-11-11 10:43 |
Fans van We Rule en We farm opgelet !! | keymaker | iPhone Apps | 2 | 27-09-10 10:41 |
Wie speelt er we rule! | profighter78 | Archief | 2 | 13-09-10 09:51 |
We Rule Nicknames IPC leden | keymaker | Archief | 1 | 06-04-10 00:08 |
|
|