We Rule is uit! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, Werken de push-notificaties bij jullie ook nog steeds niet? plus+ THeSNaKe413...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Goedemorgen,
Werken de push-notificaties bij jullie ook nog steeds niet? plus+ THeSNaKe413 |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Farm
hallo allemaal!
Plus+ Snebbet Laatst gewijzigd door Snebbet; 15-06-10 om 10:36. |
|
|||
|
|||
even een vraagje, ik heb net 10 oxen gekocht van Jantje, deze zijn tevens aangekomen en zijn "ready to work". maar wat kan ik hier nu igg me? ik zie namelijk niets terug hiervan??
|
|
|||
|
|||
Ergens eerder in de thread had ik een alfabetische lijst gemaakt van iedereen tot dan toe. Misschien handig voor nieuwe members, weet alleen niet of iedreen daarop nog actief is met WeRule.
Bij mij zijn iig shops/Dens en prisons nog open. plus+ --> sinkem edit: @snebbet: geleverde producten doen niets behalve geld/exp opbrengen. |
|
|||
|
|||
oke duidelijk, thanks!!
|
|
|||
|
|||
ben nu in level 7 en snap het spel eigenlijk nog niet echt,
wat ik gewoon steeds doe is bonen planten.. en dan de 24u later oogsten zodat ik er lekker veel geld voor krijg. Van dit geld koop ik steeds spullen die vrij komen (heb nu een kapper, een fontein, een brievenbus) wat kan je nou met die kleine rot dingen dan? fontein geeft water.. brievenbus staat er bij voor *** ? snap het niet echt haha. je mag me toevoegen als je wil : greenbeauty |
|
|||
|
|||
Voor de kleinere dingen ontvang je bij aanschaf XP punten, daarna is het alleen nog SIER.
De "grotere" dingen zoals o.a. die kapperszaak, daar ontvang je elke keer (na een bepaalde periode) Xp en geld voor. En andere mensen kunnen daar ook orders plaatsen. Mvg, Bloodygompie Lvl 26 |
|
|||
|
|||
Een zijn weer een paar nieuwe winkels beschikbaar: Jewelry Store (40000) en Archery Range (25 mojo).
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
"Helaas" heb ik al een bestelling bij uitstaan
Ïk kom 2 mojo tekort om Archery Range te bouwen. Als ik naar het volgende level ga, hoop ik genoeg te hebben. Laatst gewijzigd door _Rayman_; 17-06-10 om 21:32. |
|
|||
|
|||
We Rule has been updated with two new businesses and two new decorative items! The Archery Range costs 25 Mojo and takes 12 hours to complete, earning the owner 300XP and 75 coins. The Jewellry Store costs 40,000 coins and takes 48 hours to complete, earning the owner 300XP and 900 coins. The business guide will be updated shortly.
Had iets beters verwacht, nou vooruit dan maar, 1xJewelshopje graag. En de "only mojo" handel bederft ook het spelplezier , Laat dan nog de keuze, zou ik zeggen. BoerHenk LvL30 and waiting for new realms. Laatst gewijzigd door Gunslinger32; 17-06-10 om 22:16. |
|
|||
|
|||
Inderdaad beetje jammer dat ze telkens alles weer veranderen. Ik ga puur voor de xp en die ruby trees leveren nu nog maar 85 xp op ipv 120 xp. Overigens krijg je wel weer meer als je er eentje op je land plant (1000 ipv 100).
Weet iemand trouwens wat een ruby citadel precies oplevert behalve een rood kleurtje van je kasteel? Er staat wel improve your castle maar wat is dan de Overigens ben ik ook wel benieuwd naar die beloofde new realms.... Plus+ Technoslet lvl 30 Laatst gewijzigd door technoslet; 17-06-10 om 23:35. |
|
|||
|
|||
Even een tip van mijn kant. Vanaf nu is godfinger, na lang wachten beschikbaar via Itunes. MAArrrrrrr...dit is ook een spel van Ngmoco..dus daar krijgen we binnenkort weer mojo voor als we die downloaden......
(of kun je em nu gewoon downloaden en als de melding in we rule komt godfinger verwijderen en opnieuw downloaden en installeren? iemand ervaring hiermee?) Greetz Neo634 |
|
|||
|
|||
'*****, hebbe ze weer de waarde van de ruby crops veranderd.
Als ze bij Ngmoco nou eens een keer de zaak doorcalculeren, en niet alles midgame aanpassen,. Op deze manier word het wel een gok, waar je geld aan uitgeeft. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Sinds eergister begonnen, erg leuk spel!
Plus+ Account: RethXoth |
|
|||
|
|||
Hallo
Heb veel open staan Arie61 level 27 |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
We Rule en We Farm praatjes | Ashcat | iPhone Games | 316 | 25-11-11 10:43 |
Fans van We Rule en We farm opgelet !! | keymaker | iPhone Apps | 2 | 27-09-10 10:41 |
Wie speelt er we rule! | profighter78 | Archief | 2 | 13-09-10 09:51 |
We Rule Nicknames IPC leden | keymaker | Archief | 1 | 06-04-10 00:08 |
|
|