We Rule is uit! discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) siep kan jij kijken of je iets kan bestellen bij mij?? ik heb ook alles verplaats zo als je ziet dus ben wel nieuwsgierig...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
siep kan jij kijken of je iets kan bestellen bij mij?? ik heb ook alles verplaats zo als je ziet dus ben wel nieuwsgierig
|
|
|
||||
|
||||
oke WTF ik heb nu al meer dan 5 x order failed gehad, hoe kan dit nou weer?
iemand een oplossing? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik kan geen orders plaatsen. Iedereen die bij mij plaatst krijgt ze ooit terug |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Super leuk op Iphone, alleen is het soms onmogelijk bijvoorbeeld een stukje weg of een bloemperkje te plaatsen of te verplaatsen......
En...... mateloos irritant: die verdraaide loslopende koe, haha: betaalde me bauw een afsluithekkens, maar dat beest blijft er doorheen lopen..... Maar goed, best leuk spel: Voeg me maar toe: EddyDB |
|
|||
|
|||
Wat is het nut nou precies van die orders plaatsen? Oké ik krijg er XP voor maar moet je ook betalen?
Als ik geen iCash heb gaat het plaatsen van orders gewoon naar behoren namelijk. |
|
|||
|
|||
reply
Ben het ook nog allemaal aan het uitzoeken, maar hoe onlogisch het ook in principe is: als je een order plaatst, krijgen beide partijen coins EN xp cadeau: een snelle manier dus om beiden winst te maken!!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
||||
|
||||
Citaat:
beter |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik heb nu bij mij ook een koe rondlopen.
Wat is daarvan de bedoeling????? Moet of kan ik daar iets meedoen of laten lopen? Plus+ jantje1 |
|
|||
|
|||
Vraagje. Als ik mensen toevoeg als vrienden gaan die mensen mij dan ook op de map zien? (net begonnen) add me als dat handig is haha. Deaconn
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb jullie toegevoegd
ID: Cruth |
|
|||
|
|||
Vriendschapsverzoeken
Af en toe komt er boven in mijn scherm een grijs vak met de melding dat iemand vriend wil worden.
Het is me niet duidelijk of ik die verzoeken op één of andere manier moet accepteren of dat ik enige actie moet ondernemen om die vriendschapsverzoeken te accepteren of te weigeren??????? |
|
||||
|
||||
Citaat:
je gaat naar plus en dan frienden en dan mensen die je vriend willen worden maar daar zit ook een bug in want soms willen mensen je meerder keren toe voegen dus daar moet je even maar niet op letten |
|
|||
|
|||
Dank je wel, zal dat es uitzoeken hier séé
Duidelijk is dat er idd een aantal fouten zijn in het spel, maar we wachten geduldig op de oplossingen |
|
|||
|
|||
Ik begrijp niet hoe je iets bij iemand kan bestellen.. Korte uitleg misschien ?
Plus+ JuztPaultje |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
We Rule en We Farm praatjes | Ashcat | iPhone Games | 316 | 25-11-11 10:43 |
Fans van We Rule en We farm opgelet !! | keymaker | iPhone Apps | 2 | 27-09-10 10:41 |
Wie speelt er we rule! | profighter78 | Archief | 2 | 13-09-10 09:51 |
We Rule Nicknames IPC leden | keymaker | Archief | 1 | 06-04-10 00:08 |
|
|