GodFinger discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Voeg mij ook maar toe ik ben vandaag begonnen Moroiw...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Voeg mij ook maar toe ik ben vandaag begonnen
Moroiw |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
en de mijne fago00 (dat is: fago nul nul)
|
|
|||
|
|||
meine is secretchaos
|
|
|||
|
|||
Hoe maak je je wereld groter?
zit in level 37 en moet 20 dingen neer zetten heb meer dan genoeg goud ervoor maar geen plaats met een keer terraform en 2x gebeurd er ook geen bal, vreemd goal als je geen plaats heb en of krijgt;-) |
|
|||
|
|||
1. flo1989
2. atonba 3. Yzord 4. Sunnyville 5. burner03 6. richardr86 7. aalzen 8. jill200185 9. dijkie1337 10. kiaboom 11. bakkie 12. DelajaNL 13. syrrist 14. pdeb1993 15. Westbaas 16. prixel 17. IVIaarten 18. Jan250 19. Logic19 20. LucLog 21. Flatiner 22. Copyfile 23. Dwight93 24. Baeyb 25. Neo634 26. Dirkuz 27. Frog 28. Rockywoman 29. Ghostwriter 30. dragonetti514 31. caatje69 32. veervrouwtje |
|
|||
|
|||
ik zou hier ook wel antwoord op willen hebben. Zit een beetje vast in het spel
|
|
|||
|
|||
Ik kan het spel niet meer spelen. Sinds ik iOS 4 heb geïnstalleerd crasht het regelmatig...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kan hele dag al niks doen gaat steefs uit en moet ik alles weer doen jammer Ipv steeds nieuwe spellen kunnen ze beter de bestaande verbeteren |
|
|||
|
|||
Ik kan met terraform gewoon mijn planeet groter maken hoor
Ben pas lvl7 maar het kan zeker wel! Helaas ken ik ook geen mensen in me omgeving die het spelen dus als iemand me toe wil voegen, de naam is Blaap Ik zal zometeen die lijst met mensen is toevoegen |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
mijne is icepeek
|
|
|||
|
|||
Precies na level 25 kost het mana je teraform maar doet niets meer
|
|
|||
|
|||
Gisteren begonnen en moet zeggen, lijkt aardig verslavend te zijn. Add duvel81.
|
|
|||
|
|||
Mijn id is bendebest
|
|
|||
|
|||
Voeg toe: iamboxxy
|
|
|||
|
|||
voeg toe ronaldokloos
|
|
|||
|
|||
mijne is danny101010 voeg toe
|
|||
|
|||
Vond het begin wel leuk maar op gegeven moment is het een beetje saai. Daarintegen blijft We Rule nog wel steeds boeiend (Simcity idee maar dan simpel)
Denk dat ze niet lang nagedacht hebben over de functies en doelen bij Godfinger. |
|
|||
|
|||
Ik ben ook aardig verslaafd en zit inmiddels in level 14. Ik heb uiteraard geen mana of geld gekocht. Ik speel puur gratis maar daardoor moet je wel geduldig zijn totdat je zaken kunt aanschaffen/upgraden.
Ik zoek trouwens nog iemand die wel mijn kado's accepteert en waarvan ik ook af en toe een kado krijg. De huidige spelers die ik eerst kado's gaf lijken te zijn gestopt (en krijg nooit wat terug) Account: pacorob |
|
|||
|
|||
Citaat:
Net We Rule gedownload, ben benieuwd hoe dat is. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
GodFinger | I Xyzyx I | iPhone Apps | 8 | 03-06-10 21:37 |
|
|