Critical Wave discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal, Even voorstellen, ik ben een van de developers van Critical Wave, een dual stick shooter voor de iPhone. Ik moet eerlijk zeggen dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Critical Wave
Hey allemaal,
Even voorstellen, ik ben een van de developers van Critical Wave, een dual stick shooter voor de iPhone. Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze site helemaal over het hoofd had gezien ten tijde van de release, alweer een paar maanden terug, anders had ik al veel eerder gepost. Maar goed, nu dus alsnog Ik hoor altijd graag van mensen wat ze van het spel vinden, dus als jullie het spel al eens gespeeld hebben en er iets over kwijt willen hoor ik het graag - Narf |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
In controls en grafische stijl zijn we zeker gevolgd in de voetstappen van geo wars, qua gameplay zijn we daarentegen ver afgeweken van wat je van geo wars gewend bent.
Een eigen wapen systeem met upgrades en powerups, vijanden die zich op een andere manier gedragen en boss fights maken het spel een heel ander beestje. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Samsung Wave | Stucks | iPhone algemeen | 5 | 12-09-10 13:41 |
Google Wave | ChiTheDesigner | iPhone Apps | 2 | 07-07-10 15:45 |
|
|