Samsung Wave discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hem al geprobeerd op een beurs, komt in de zomer uit. De Samsung S8500 Wave Specs: Samsung S8500 Wave - Full phone specifications ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Samsung Wave
Ik heb hem al geprobeerd op een beurs, komt in de zomer uit. De Samsung S8500 Wave
Specs: Samsung S8500 Wave - Full phone specifications Dit toestelt heeft de 3.0 versie van TouchWiz, wat echt verbluffend goed werkt. De 1GHz processor zorgt ervoor dat het behoorlijk soepel en vlot loopt. Dit toestel is van alles het beste. Je kan bovenaan in het scherm een scherm naar beneden trekken voor je inbox, gemiste oproepen (Android). De menustructuur is echt typisch iPhone, alleen weet ik niet of die net zoveel vlakken heeft als de iPhone. Ik dacht van niet. Het SuperAMOLED scherm is echt superscherp. Scherper dan de HTCDesire/HD2 vond ik zelf. Een demo: YouTube - Into the New Wave - the Samsung Wave S8500 Ik vind het serieus er goed uitzien! Alleen het design van de hardware is even afwachten of dat even goed in de smaak valt. De Samsung persoontjes hebben me ingefluisterd dat ie wel onder de 500 euro los gaat blijven. Dus hij is ook stukken goedkoper dan de iPhone. Wat is jullie mening? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
sorry... maar ik blijf lekker bij mijn iPhone..
|
|||
|
|||
Ik moet zeggen dat ik hem prachtig vind.....
Maar het is een nieuw platform dus toch nog maar even niet. En het touchscreen vind ik wat aan de kleine kant. |
|
||||
|
||||
Zonder angry birds geen optie voor mij ;-)
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem gehad, maar ik vond het niks. Dan kom je er pas achter dat de Iphone wel de meest gebruiksvriendelijke telefoon is die ik ooit heb gebruikt.
Conclusie = Just iPhone for me! |
|
||||
|
||||
Mooi ding idd, maar ik heb mijn zinnen na (heel veel) wikken en wegen op een Iphone4 gezet, en daar blijf ik bij.
Even wachten nog... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Google Wave | ChiTheDesigner | iPhone Apps | 2 | 07-07-10 15:45 |
Critical Wave | Narf | iPhone Games | 2 | 02-07-10 16:52 |
|
|