iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Games (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/)
-   -   We Rule en We Farm praatjes (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f107/iphone-games/70017-rule-farm-praatjes.html)

Ashcat 04-01-11 23:33

Geweldige update bij We Rule!!! Alles is nu in een magazijn te zetten, gebouwen, decoraties e.d.
Even je WRQ deleten, opnieuw downloaden en re-designen, nieuwe koninkrijkjes maken.....
Ook de log out knop is verplaatst, deze staat nu op de eerste pagina van Plus+
Veel speelplezier allemaal!!

leny2e 05-01-11 02:15

Hoi,
Ik heb WRQ 4 x verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar ik krijg geen update :confused:
iemand hier meer last van ....

Leny2e0

tulip18 05-01-11 09:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door leny2e (Bericht 623371)
Hoi,
Ik heb WRQ 4 x verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar ik krijg geen update :confused:
iemand hier meer last van ....

Leny2e0

Je kunt de update downloaden via I Tunes.


Plus+ jantje1

Ashcat 05-01-11 09:44

Je ziet niet dat er iets anders is maar zet je WRQ maar op een item en doe net alsof je het wilt verplaatsen, dan zie je er 3 icoontje, een rondje met pijltjes, een $ en een doosje.
Dat doosje is het magazijn. Klik op het icoontje en dan krijg je de vraag of je het wilt opslaan, als je oke doet en je wilt het terug dan ga je naar het tabje waar je de gebouwen koopt, zoekt je gebouw wat je weggezet hebt en daar zie je dan een rood rondje met een cijfer staan. Dat is in je magazijn en kan je dus weer terug plaatsen!

LET OP: als je een item in het magazijn plaatst en er staat toevallig een order op dan vervalt de order en komt ook niet terug. Bij deze mijn excuus aan mensen die een order geplaatst hebben...ik kwam daar pas later achter.....plaats hem opnieuw want ik accepteer altijd alle orders.

leny2e 05-01-11 10:37

dank je wel het is mij gelukt om te updaten :)

@pple_nerd 09-01-11 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ashcat (Bericht 623411)
Je ziet niet dat er iets anders is maar zet je WRQ maar op een item en doe net alsof je het wilt verplaatsen, dan zie je er 3 icoontje, een rondje met pijltjes, een $ en een doosje.
Dat doosje is het magazijn. Klik op het icoontje en dan krijg je de vraag of je het wilt opslaan, als je oke doet en je wilt het terug dan ga je naar het tabje waar je de gebouwen koopt, zoekt je gebouw wat je weggezet hebt en daar zie je dan een rood rondje met een cijfer staan. Dat is in je magazijn en kan je dus weer terug plaatsen!

LET OP: als je een item in het magazijn plaatst en er staat toevallig een order op dan vervalt de order en komt ook niet terug. Bij deze mijn excuus aan mensen die een order geplaatst hebben...ik kwam daar pas later achter.....plaats hem opnieuw want ik accepteer altijd alle orders.

Geweldige update ja!:) Hadden ze al veel eerder moeten doen nu kan ik alles wat niet interessant is verplaatsen naar 1 zijkant. Hopelijk krijgt we city dit ook.

En ik heb waarschijnlijk ook een aantal mislukte leveringen dus het is wachten tot de bestelling is afgelopen.

giorgo38 09-01-11 19:42

ik had een vraagje ben al ff bezig met quest creature of the night ik had de toren en taverne binnen alleen nog de kaarsenmaker en ik keek net weg die 2 andere"s hoe kan dat,nu moet ik die 2 weer ordenen heb dat te maken met die laatste update??als je dingen verplaatst bv wel irritant had hem bijna zijn er meer mensen die daar last van hebben dat orders zomaar verdwijnen terwijl ik ze al binnen had:(:(:(

ps:zit er soms een tijd aan zat ik te denken om die 3 orders binnen te krijgen ?? speel het nog niet zo lang

@pple_nerd 11-01-11 14:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giorgo38 (Bericht 625631)
ik had een vraagje ben al ff bezig met quest creature of the night ik had de toren en taverne binnen alleen nog de kaarsenmaker en ik keek net weg die 2 andere"s hoe kan dat,nu moet ik die 2 weer ordenen heb dat te maken met die laatste update??als je dingen verplaatst bv wel irritant had hem bijna zijn er meer mensen die daar last van hebben dat orders zomaar verdwijnen terwijl ik ze al binnen had:(:(:(

ps:zit er soms een tijd aan zat ik te denken om die 3 orders binnen te krijgen ?? speel het nog niet zo lang


Dit gebeurd wel vaker geen idee hoe dat komt alsof er een tijdslimiet aan zit. :P Maar kunnen ook de updates zijn die de laatste tijd vaak komen en gaan.

giorgo38 12-01-11 11:13

oke thx

vond het al zo vreemd wacht je op een order terwijl je er al 2 binnen hebt
zijn die andere"s weer weg beetje frustie:confused::confused::confused:

gravedigga 26-01-11 11:19

Heeft er iemand tips over hoe je je vrienden op de kaart (mainscreen) kunt laten verschijnen? Ik heb bij zowel We Rule als We Farm vrienden die wel degelijk in het Plus+ menu staan maar niet op de kaart verschijnen.

Ik had gehoopt dat dit met een app update wel verholpen zou zijn, maar helaas.

technoslet 26-01-11 11:31

De app volledig eraf gooien en opnieuw installeren wil nog weleens werken. Anders heb ik geen idee

Mikedkr 26-01-11 22:23

Voeg mij toe op we rule

Mikedkr

Level 25 op het moment

_Rayman_ 27-01-11 14:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gravedigga (Bericht 633295)
Heeft er iemand tips over hoe je je vrienden op de kaart (mainscreen) kunt laten verschijnen? Ik heb bij zowel We Rule als We Farm vrienden die wel degelijk in het Plus+ menu staan maar niet op de kaart verschijnen.

Ik had gehoopt dat dit met een app update wel verholpen zou zijn, maar helaas.

Hier hetzelfde issue. Het volgende antwoord heb ik gekregen van support (ngmoco):

At this time, we are aware of lingering issues affecting the Friending and Social systems within some of our games. Please try the following, as it may resolve the issues you're experiencing:1) Logout of the Plus+ network in the affected application (instructions on how to do so for each application can be found in our knowledge base, located at ngmoco:) Support Desk : Knowledge Base)
2) Close the application entirely, and power down your device.
3) Wait 30-60 seconds, and power it back up.
4) Reopen the application, and log back into the Plus+ network again.
Following the above steps as listed forces it to recheck and update your current Plus+ information, including your friend's list.
If the above steps are unable to resolve the issues you're experiencing, please note that our engineers are working as quickly as possible to resolve the issues impacting the Friending and Social systems, and we appreciate your patience while we work towards this.
Sorry for the inconvenience in the meantime.



Helaas lost het bovenstaande het issue bij mij niet op. Rest niets meer, dan wachten op een oplossing. :(

Senna1973 27-01-11 21:11

Hoi Allemaal,

Wat een leuk forum over we rule! En in het nederlands ook erg fijn. Mojo-farm forum is allemaal in het Engels, is het lezen niet het probleem maar probeer een bug te omschrijven. Lastig! Ik speel nu vanaf augustus we rule lv. 46 farm lv.36 en city lv. 34 op m'n Ipad. Ik heb nog geen iPhone maar die komt er wel. En ja ik heb mojo's gekocht! Geen gro's en ook geen zapjes.ik vind we rule het leukst. Het is een super verslavend spel. Ik heb ook alle gebouwen tot nu toe. Ik ben aan het uplevelen zodat ik mushrooms kan zaaien want dan stroomt het geld binnen. Yea en dat willen we.

Voeg me toe. Senna1973

jorydeswart 28-01-11 08:46

Wat kan je nou het beste planten in we rule, die wijnhuizen of die kleine huisjes met 2k xp?


voeg me toe;
Plus+: Jorydeswart

@pple_nerd 09-02-11 19:44

Kwa coins maakt het niet uit maar kwa xp is het bij de Chimera Temple het dubbele. Voor coins kun je beter de Olympus nemen die leverd het dubbele aan coins en ook veel xp. (dit komt door de tijdsduur van leveren)

Mojo-Farm | Business Guide

Maarre zoals de meest gemerkt hebben heeft We Farm eindelijk DE magazijn-update. Helaas wel met een bug namelijk de "Sandbox Environment" error bij een aankoop.
Nu weet ik niet of dit door de jailbreak komt want dat was een tijd geleden bij Tap Fish wel het geval.

technoslet 09-02-11 20:05

Sandbox environment error?
Als het aan jailbreak ligt zou ik er ook last van moeten hebben. Ik heb een iPad en iPhone beide met jailbreak maar mijn vriendin heeft een iPad zonder jailbreak. Dus ik zou t kunnen testen. Wat doet die error precies?
Grtz

giorgo38 10-02-11 15:04

hallo,

ik had ff een kort vraagje zit in lvl37 met 3 realms op z"n grootst geupdate
ben bezig met sparen voor een rode citadel maarre er zit een update voor
van 250.000 voor de main realm ben je verplicht die eerst te doen en dan
voor 500.000 de rode te kopen of kan ik gelijk de rode nemen en die update
over te slaan vind hem groot genoeg lol:D thxxx:cool:

leny2e 10-02-11 17:36

je moet eerst de update doen en dan pas de rode citadel sucses

giorgo38 10-02-11 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door leny2e (Bericht 640254)
je moet eerst de update doen en dan pas de rode citadel sucses

@leny2e oke dan:) ff de boel weer verbouwen lol ik had al veel ruimte bij die andere realms maar goed ff de update doen dankje leny2e;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:07.