//

We Rule en We Farm praatjes

We Rule en We Farm praatjes discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Geweldige update bij We Rule!!! Alles is nu in een magazijn te zetten, gebouwen, decoraties e.d. Even je WRQ deleten, opnieuw downloaden en re-designen, nieuwe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #261  
Oud 05-01-11, 00:33
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Geweldige update bij We Rule!!! Alles is nu in een magazijn te zetten, gebouwen, decoraties e.d.
Even je WRQ deleten, opnieuw downloaden en re-designen, nieuwe koninkrijkjes maken.....
Ook de log out knop is verplaatst, deze staat nu op de eerste pagina van Plus+
Veel speelplezier allemaal!!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #262  
Oud 05-01-11, 03:15
leny2e leny2e is offline
• iOS 7.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 102
Standaard

Hoi,
Ik heb WRQ 4 x verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar ik krijg geen update
iemand hier meer last van ....

Leny2e0
  #263  
Oud 05-01-11, 10:17
tulip18's schermafbeelding
tulip18 tulip18 is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Oostende; België
Berichten: 195
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leny2e Bekijk bericht
Hoi,
Ik heb WRQ 4 x verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar ik krijg geen update
iemand hier meer last van ....

Leny2e0
Je kunt de update downloaden via I Tunes.


Plus+ jantje1
__________________
IPhone5-16GB-Wit - MacBook Pro -
Ipad4-Wit-WI-Fi-64GB
  #264  
Oud 05-01-11, 10:44
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Je ziet niet dat er iets anders is maar zet je WRQ maar op een item en doe net alsof je het wilt verplaatsen, dan zie je er 3 icoontje, een rondje met pijltjes, een $ en een doosje.
Dat doosje is het magazijn. Klik op het icoontje en dan krijg je de vraag of je het wilt opslaan, als je oke doet en je wilt het terug dan ga je naar het tabje waar je de gebouwen koopt, zoekt je gebouw wat je weggezet hebt en daar zie je dan een rood rondje met een cijfer staan. Dat is in je magazijn en kan je dus weer terug plaatsen!

LET OP: als je een item in het magazijn plaatst en er staat toevallig een order op dan vervalt de order en komt ook niet terug. Bij deze mijn excuus aan mensen die een order geplaatst hebben...ik kwam daar pas later achter.....plaats hem opnieuw want ik accepteer altijd alle orders.
  #265  
Oud 05-01-11, 11:37
leny2e leny2e is offline
• iOS 7.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 102
Standaard

dank je wel het is mij gelukt om te updaten
  #266  
Oud 09-01-11, 20:08
@pple_nerd @pple_nerd is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Barneveld
Berichten: 135
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ashcat Bekijk bericht
Je ziet niet dat er iets anders is maar zet je WRQ maar op een item en doe net alsof je het wilt verplaatsen, dan zie je er 3 icoontje, een rondje met pijltjes, een $ en een doosje.
Dat doosje is het magazijn. Klik op het icoontje en dan krijg je de vraag of je het wilt opslaan, als je oke doet en je wilt het terug dan ga je naar het tabje waar je de gebouwen koopt, zoekt je gebouw wat je weggezet hebt en daar zie je dan een rood rondje met een cijfer staan. Dat is in je magazijn en kan je dus weer terug plaatsen!

LET OP: als je een item in het magazijn plaatst en er staat toevallig een order op dan vervalt de order en komt ook niet terug. Bij deze mijn excuus aan mensen die een order geplaatst hebben...ik kwam daar pas later achter.....plaats hem opnieuw want ik accepteer altijd alle orders.
Geweldige update ja! Hadden ze al veel eerder moeten doen nu kan ik alles wat niet interessant is verplaatsen naar 1 zijkant. Hopelijk krijgt we city dit ook.

En ik heb waarschijnlijk ook een aantal mislukte leveringen dus het is wachten tot de bestelling is afgelopen.
__________________
Plus+: remcootje
  #267  
Oud 09-01-11, 20:42
giorgo38 giorgo38 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: -
Berichten: 204
Stuur een bericht via MSN naar giorgo38
Standaard

ik had een vraagje ben al ff bezig met quest creature of the night ik had de toren en taverne binnen alleen nog de kaarsenmaker en ik keek net weg die 2 andere"s hoe kan dat,nu moet ik die 2 weer ordenen heb dat te maken met die laatste update??als je dingen verplaatst bv wel irritant had hem bijna zijn er meer mensen die daar last van hebben dat orders zomaar verdwijnen terwijl ik ze al binnen had

ps:zit er soms een tijd aan zat ik te denken om die 3 orders binnen te krijgen ?? speel het nog niet zo lang

Laatst gewijzigd door giorgo38; 09-01-11 om 20:50.
  #268  
Oud 11-01-11, 15:09
@pple_nerd @pple_nerd is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Barneveld
Berichten: 135
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giorgo38 Bekijk bericht
ik had een vraagje ben al ff bezig met quest creature of the night ik had de toren en taverne binnen alleen nog de kaarsenmaker en ik keek net weg die 2 andere"s hoe kan dat,nu moet ik die 2 weer ordenen heb dat te maken met die laatste update??als je dingen verplaatst bv wel irritant had hem bijna zijn er meer mensen die daar last van hebben dat orders zomaar verdwijnen terwijl ik ze al binnen had

ps:zit er soms een tijd aan zat ik te denken om die 3 orders binnen te krijgen ?? speel het nog niet zo lang

Dit gebeurd wel vaker geen idee hoe dat komt alsof er een tijdslimiet aan zit. Maar kunnen ook de updates zijn die de laatste tijd vaak komen en gaan.
  #269  
Oud 12-01-11, 12:13
giorgo38 giorgo38 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: -
Berichten: 204
Stuur een bericht via MSN naar giorgo38
Standaard

oke thx

vond het al zo vreemd wacht je op een order terwijl je er al 2 binnen hebt
zijn die andere"s weer weg beetje frustie
  #270  
Oud 26-01-11, 12:19
gravedigga gravedigga is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 5
Standaard

Heeft er iemand tips over hoe je je vrienden op de kaart (mainscreen) kunt laten verschijnen? Ik heb bij zowel We Rule als We Farm vrienden die wel degelijk in het Plus+ menu staan maar niet op de kaart verschijnen.

Ik had gehoopt dat dit met een app update wel verholpen zou zijn, maar helaas.
  #271  
Oud 26-01-11, 12:31
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

De app volledig eraf gooien en opnieuw installeren wil nog weleens werken. Anders heb ik geen idee
  #272  
Oud 26-01-11, 23:23
Mikedkr's schermafbeelding
Mikedkr Mikedkr is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 10
Standaard

Voeg mij toe op we rule

Mikedkr

Level 25 op het moment
  #273  
Oud 27-01-11, 15:23
_Rayman_ _Rayman_ is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gravedigga Bekijk bericht
Heeft er iemand tips over hoe je je vrienden op de kaart (mainscreen) kunt laten verschijnen? Ik heb bij zowel We Rule als We Farm vrienden die wel degelijk in het Plus+ menu staan maar niet op de kaart verschijnen.

Ik had gehoopt dat dit met een app update wel verholpen zou zijn, maar helaas.
Hier hetzelfde issue. Het volgende antwoord heb ik gekregen van support (ngmoco):

At this time, we are aware of lingering issues affecting the Friending and Social systems within some of our games. Please try the following, as it may resolve the issues you're experiencing:1) Logout of the Plus+ network in the affected application (instructions on how to do so for each application can be found in our knowledge base, located at ngmoco Support Desk : Knowledge Base)
2) Close the application entirely, and power down your device.
3) Wait 30-60 seconds, and power it back up.
4) Reopen the application, and log back into the Plus+ network again.
Following the above steps as listed forces it to recheck and update your current Plus+ information, including your friend's list.
If the above steps are unable to resolve the issues you're experiencing, please note that our engineers are working as quickly as possible to resolve the issues impacting the Friending and Social systems, and we appreciate your patience while we work towards this.
Sorry for the inconvenience in the meantime.



Helaas lost het bovenstaande het issue bij mij niet op. Rest niets meer, dan wachten op een oplossing.
  #274  
Oud 27-01-11, 22:11
Senna1973 Senna1973 is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 19
Standaard

Hoi Allemaal,

Wat een leuk forum over we rule! En in het nederlands ook erg fijn. Mojo-farm forum is allemaal in het Engels, is het lezen niet het probleem maar probeer een bug te omschrijven. Lastig! Ik speel nu vanaf augustus we rule lv. 46 farm lv.36 en city lv. 34 op m'n Ipad. Ik heb nog geen iPhone maar die komt er wel. En ja ik heb mojo's gekocht! Geen gro's en ook geen zapjes.ik vind we rule het leukst. Het is een super verslavend spel. Ik heb ook alle gebouwen tot nu toe. Ik ben aan het uplevelen zodat ik mushrooms kan zaaien want dan stroomt het geld binnen. Yea en dat willen we.

Voeg me toe. Senna1973
  #275  
Oud 28-01-11, 09:46
jorydeswart jorydeswart is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 17
Standaard

Wat kan je nou het beste planten in we rule, die wijnhuizen of die kleine huisjes met 2k xp?


voeg me toe;
Plus+: Jorydeswart
  #276  
Oud 09-02-11, 20:44
@pple_nerd @pple_nerd is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Barneveld
Berichten: 135
Standaard

Kwa coins maakt het niet uit maar kwa xp is het bij de Chimera Temple het dubbele. Voor coins kun je beter de Olympus nemen die leverd het dubbele aan coins en ook veel xp. (dit komt door de tijdsduur van leveren)

Mojo-Farm | Business Guide

Maarre zoals de meest gemerkt hebben heeft We Farm eindelijk DE magazijn-update. Helaas wel met een bug namelijk de "Sandbox Environment" error bij een aankoop.
Nu weet ik niet of dit door de jailbreak komt want dat was een tijd geleden bij Tap Fish wel het geval.

Laatst gewijzigd door @pple_nerd; 09-02-11 om 20:47.
  #277  
Oud 09-02-11, 21:05
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Sandbox environment error?
Als het aan jailbreak ligt zou ik er ook last van moeten hebben. Ik heb een iPad en iPhone beide met jailbreak maar mijn vriendin heeft een iPad zonder jailbreak. Dus ik zou t kunnen testen. Wat doet die error precies?
Grtz

Laatst gewijzigd door technoslet; 09-02-11 om 21:06. Reden: Dikke vingers blijkbaar. (te snel op verzenden)
  #278  
Oud 10-02-11, 16:04
giorgo38 giorgo38 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: -
Berichten: 204
Stuur een bericht via MSN naar giorgo38
Standaard

hallo,

ik had ff een kort vraagje zit in lvl37 met 3 realms op z"n grootst geupdate
ben bezig met sparen voor een rode citadel maarre er zit een update voor
van 250.000 voor de main realm ben je verplicht die eerst te doen en dan
voor 500.000 de rode te kopen of kan ik gelijk de rode nemen en die update
over te slaan vind hem groot genoeg lol thxxx
  #279  
Oud 10-02-11, 18:36
leny2e leny2e is offline
• iOS 7.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 102
Standaard

je moet eerst de update doen en dan pas de rode citadel sucses
  #280  
Oud 10-02-11, 21:00
giorgo38 giorgo38 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: -
Berichten: 204
Stuur een bericht via MSN naar giorgo38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leny2e Bekijk bericht
je moet eerst de update doen en dan pas de rode citadel sucses
@leny2e oke dan ff de boel weer verbouwen lol ik had al veel ruimte bij die andere realms maar goed ff de update doen dankje leny2e
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
We Rule is uit! signs2007 iPhone Games 2274 29-06-12 18:02
We city praatjes mailman001 iPhone Games 173 28-02-11 16:26
Fans van We Rule en We farm opgelet !! keymaker iPhone Apps 2 27-09-10 10:41
Wie speelt er we rule! profighter78 Archief 2 13-09-10 09:51
We Rule Nicknames IPC leden keymaker Archief 1 06-04-10 00:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:03.