We Rule en We Farm praatjes discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) zouden de quests ook verdwijnen nadat zometeen ook de items verdwijnen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
zouden de quests ook verdwijnen nadat zometeen ook de items verdwijnen?
|
|
|
|||
|
|||
Misschien dat de items die in het nieuwe eerste tabje staan tijdelijk zijn maar een aantal daarvan staan ook bij de gewone items dus die zullen niet verdwijnen denk ik.
Maar bij de We-games weet je het maar nooit |
|
|||
|
|||
Voeg ons toe
Wij zijn ook met z'n tweeen aan het farmen hier. Je kan ons toevoegen:
animirq en animirq1 |
|
|||
|
|||
Ik heb de welbekende friend bug...
Iedereen die ik toevoeg verschijnt niet in mijn kingdom scherm. Een vriend die mij toegevoegd heeft zie ik wel. Nu wil ik even bekijken of dit toeval was of niet, wie voegt me toe? +Plus naam is Glippy Thanks |
|
||||
|
||||
hallo ik heb een vraagje!Mijn +naam is dennis-33.Ik speel veel WeRule en zit bijna in level 32.Mijn vraag is: Mijn vrouw speelt ook werule en zij kan bij iedereen bestellen behalve op mijn land.Zij heeft geen bestelling bij mij lopen en ze ziet bij mij niet open staan en bij de andere wel.Weet 1 van jullie misschien hoe dit kan en of jullie dit ook vaak meemaken ? groetjes Dennis
|
|
|||
|
|||
Weet iemand hoe je die alien dingen maakt in we farm? Ik heb ze helemaal nergens staan volgens mij :/
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij het unlocken van level 30 in We Farm stond bij products "alligator". Ik neem aan dat die in een bestaande farm geraised moet worden, maar weet iemand in welke? Al mijn farms zijn blue ribbons waardoor de mogelijkheid om products te bekijken vervalt.
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat je eerst een "outback pen" moet kopen en dan pas kan je die beesten erin "sparen". Normaal gesproken heb je de keuze tussen 2 of 3 verschillende dieren.
Kijk voor de meeste waarde op het onderdeel Guides van het forum op : Gro-Farm | Home | We Farm Fansite: guides, forum, chat & more daar heb je ze allemaal staan maar ik heb de alligator er (nog) niet bij zien staan. Misschien een bugje, dat is wel vaker als ze nieuwe dingen testen. |
|
|||
|
|||
WE DID IT!!!!!
In 35 dagen van 0 tot lvl 40 !!! Enkel met zaaien/oogsten en ruby bomen Het was een internationaal gezelschap, UK, Canada, USA (zowel oost als west!) en Nederland (ik dus..) Ik zal jullie niet vertellen hoeveel tijd dit van ons gevergd heeft, maar ik verzeker jullie dat het, zeker op het laatst met die gigantische levels, erg stressvol was! Maar we zijn er, en dat alles in een prima samen werking! |
|
|||
|
|||
Gefeliciteerd!!! Knappe prestatie
|
|
|||
|
|||
Opgelet als je WE FARM speelt!!!
Voor We Farm is een uitbreiding voor extra land (realm zoals in We Rule) gemaakt, en deze ligt nu ter goedkeur bij Apple. Dus over een paar weken (?) krijgen we veel meer mogelijkheden in We Farm. Waarschijnlijk zal het overzetten van items niet gaan, zoals ook bij We Rule het geval is. Dus allemaal maar gaan sparen voor deze uitbreiding |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb net vanochtend dat chateau huis of iets gekocht voor 2,5ton. Levert niks op verders behalve een groter huisje.
|
|||
|
|||
Citaat:
Nou maar gauw planten en oogsten... je hebt nog even de tijd, tenzij Apple heel vlug is dan komt de nieuwe release volgende week al uit..... Je weet het nooit bij Apple. Ik wilde dat je ook dingen in "opslag" kon zetten om die op andere realms te gebruiken maar we zullen het nu met de trein moeten doen als die realms uit komen, en dat is natuurlijk ook wel weer leuk...... |
|
|||
|
|||
Inderdaad. Das ook leuk en heb ik toch een goede reden om weer door te spelen ;-)
|
|
||||
|
||||
Wordt idd sparen, want ik heb eens gelet op de 500 coins die je kunt verdienen door op zo'n advertentie te klikken; die komen er gewoon niet bij! Je kunt klikken tot je een ons weegt, maar het heeft geen zin.......
|
|||
|
|||
Citaat:
Er zijn nog 2 andere, iets met datings, die werken ook. Ik lees nieteens waarvoor ze zijn zodra de pagina geladen is klik ik hem weg. Die waarbij je een game moet downloaden doe ik niet, da's me teveel werk ops: |
|
|||
|
|||
Oké, daar gaan we weer..... Level 41 - 45 voor We Rule komen er morgen aan.
Ik ben benieuwd of deze ook weer zulke belachelijk hoge aantallen xp nodig hebben zoals van 39 naar 40. Dat waren er 1.500.000 xp. Even afwachten dus, morgen weten we meer... |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
We Rule is uit! | signs2007 | iPhone Games | 2274 | 29-06-12 18:02 |
We city praatjes | mailman001 | iPhone Games | 173 | 28-02-11 16:26 |
Fans van We Rule en We farm opgelet !! | keymaker | iPhone Apps | 2 | 27-09-10 10:41 |
Wie speelt er we rule! | profighter78 | Archief | 2 | 13-09-10 09:51 |
We Rule Nicknames IPC leden | keymaker | Archief | 1 | 06-04-10 00:08 |
|
|