//

We Rule en We Farm praatjes

We Rule en We Farm praatjes discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Overigens heb ik sinds eergisteren een probleempje met WeFarm, ik kan namelijk niets meer bouwen! En met niets bedoel ik ook echt niets, nog geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Games
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #141  
Oud 30-09-10, 16:51
Pascal2007 Pascal2007 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 85
Standaard

Overigens heb ik sinds eergisteren een probleempje met WeFarm, ik kan namelijk niets meer bouwen! En met niets bedoel ik ook echt niets, nog geen boompje. Iemand anders dit probleem ook gehad?

Misschien dat ik het programma ff moet deinstalleren en dan weer installeren?

Groeten,

Robert[/QUOTE]

Sinds de update dus? Ikdenk dat daar het probleem zit. Harde reset en als dat niet helpt ff opnieuw insalleren idd.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #142  
Oud 30-09-10, 19:25
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Inderdaad ff telefoon opnieuw opstarten of spel opnieuw installeren. Dat laatste werkt vaak altijd.
Net ook met we city gedaan voor mijn vriendin omdat die het niet meer deed.
Succes
  #143  
Oud 30-09-10, 20:27
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Nieuwe update voor We Farm! Leuk maar nog steeds geen land erbij, wel een wegwijzer dus misschien..... Binnenkort????
Voor alle levels wat, en gelukkig niet alleen gro dingen.
  #144  
Oud 01-10-10, 08:52
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Lezen jullie wel eens het USA forum? Zo ja, wat vinden jullie van de komende update (quest) van We Rule? Dit gaat zo dus een totaal andere dimensie krijgen. Het komt nu ook op je vrienden aan......

Laatst gewijzigd door Ashcat; 01-10-10 om 08:55.
  #145  
Oud 01-10-10, 11:18
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ashcat Bekijk bericht
Lezen jullie wel eens het USA forum? Zo ja, wat vinden jullie van de komende update (quest) van We Rule? Dit gaat zo dus een totaal andere dimensie krijgen. Het komt nu ook op je vrienden aan......
Klinkt wel leuk. Heb je een link naar dat forum? Of bedoel je het forum dat bij Gro-Farm | Home | We Farm Fansite: guides, forum, chat & more zit?
Ik heb nog niks gelezen maar dat zal dan wel even doen. Ben benieuwd
  #146  
Oud 01-10-10, 13:31
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Over Quest in We City:

ngmoco

Dit is de plek voor de info zover tot nu bekend!
In eerste instantie snapte ik vannacht (!) totaal niet waar het over ging maar nu ben ik helderderderder.......
  #147  
Oud 01-10-10, 15:26
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Nog nies concreets en weinig info maar er lijkt inderdaad een nieuwe feature aan te komen. Lijkt me wel erg leuk en denk dat het we rule extra leven inblaast.
We zullen zien...
  #148  
Oud 01-10-10, 20:36
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Oke, voor degene dit dit nog net op tijd lezen.... Mijn groenten zullen het niet halen, ik moet nog 2 uur... Hoop wel dat ze daarna weer gewoon doorgroeien.

Uit het USA forum 19.21 NL tijd:
There will be 30 minutes of server downtime at 11 am PDT to prepare for upcoming updates (so in just about half an hour). Plant accordingly.
  #149  
Oud 02-10-10, 22:24
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Laatste nieuws over We Rule, nou ja was al van gisteravond maar ik ben vandaag niet thuis geweest dus kon even niks posten.
Als jullie We Rule Gold of Red hebben moet je een nieuwe we rule gaan downloaden.
Het gaat We Rule Quest heten. Is aangeboden aan de app store dus moet nog vrijgegeven worden. Er komt wel een mogelijkheid om te switchen van de ene versie naar de andere als je bv meerder kingdoms hebt en je wil niet met beiden questen.
Het is wel de bedoeling dat je gegevens mee over gaan als je een download moet doen.
Het wordt echt een hele verandering van We Rule.
Ik hoop alleen dat er ook een mogelijkheid is om je friends te sorteren c.q te verwijderen want dat gaat toch maar moeizaam. Enfin, nog maar even afwachten tot alles zover is.

Ik zit nu nog in dubio: moet ik de apotheek kopen of de vismarkt.... ik heb net genoeg gro maar dan is het ook helemaal op, en mijn geld is al op gegaan aan de universiteit.
Wat een keuze hè? "zucht" k
  #150  
Oud 03-10-10, 14:23
MarnickG MarnickG is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 44
Standaard

Even een vraagje, levert het upgraden van men kingdom ook XP op?
Daar bedoel ik mee het kasteel upgraden, heb nu namelijk 300.000 coins en twijfel tussen upgraden en een red dragon
  #151  
Oud 03-10-10, 14:55
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarnickG Bekijk bericht
Even een vraagje, levert het upgraden van men kingdom ook XP op?
Daar bedoel ik mee het kasteel upgraden, heb nu namelijk 300.000 coins en twijfel tussen upgraden en een red dragon
Die upgrade is volgens mij visueel, dus ik denk dat het het verstandigst is om voor die red dragon lair te gaan. Die levert in de tijd tenminste ook nog wat op.
  #152  
Oud 03-10-10, 15:18
Iphone4 Gielen Iphone4 Gielen is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal2007 Bekijk bericht
Overigens heb ik sinds eergisteren een probleempje met WeFarm, ik kan namelijk niets meer bouwen! En met niets bedoel ik ook echt niets, nog geen boompje. Iemand anders dit probleem ook gehad?

Misschien dat ik het programma ff moet deinstalleren en dan weer installeren?

Groeten,

Robert
Sinds de update dus? Ikdenk dat daar het probleem zit. Harde reset en als dat niet helpt ff opnieuw insalleren idd.[/quote]

Het deinstalleren hielp helaas niet! Wat het probleem was, denk ik, is dat ik bij mijn vorige level up heel snel (te snel achter elkaar) extra farms heb gebouwd, meer dan eigenlijk kon. Slecht dat dit mogelijk is trouwens, maar dat terzijde.

Toen ik 2 levels up was en het juiste aantal farms had, kon ik weer bouwen gelukkig!

Gr. Robert
  #153  
Oud 04-10-10, 21:45
Pascal2007 Pascal2007 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 85
Standaard

Een theater erbij...of had ik die over het hoofd gezien ( we rule)
  #154  
Oud 04-10-10, 22:42
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal2007 Bekijk bericht
Een theater erbij...of had ik die over het hoofd gezien ( we rule)
Nee, dat is sinds vanavond een nieuw item. Er is om 19:00 uur ofzo een update geweest. Al deze aanpassingen hebben ook te maken met het nieuwe quest wat er gaat komen. En nou wordt het moeilijk... Ik had net voldoende Mojo voor de cartograph tower en de apotheek. De toren heb ik al gezet maat nu twijfel ik tussen dat theater en de apotheek...*zucht*
  #155  
Oud 04-10-10, 22:59
Pascal2007 Pascal2007 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 85
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ashcat Bekijk bericht
Nee, dat is sinds vanavond een nieuw item. Er is om 19:00 uur ofzo een update geweest. Al deze aanpassingen hebben ook te maken met het nieuwe quest wat er gaat komen. En nou wordt het moeilijk... Ik had net voldoende Mojo voor de cartograph tower en de apotheek. De toren heb ik al gezet maat nu twijfel ik tussen dat theater en de apotheek...*zucht*
Ja,jij hebt het zwaar met al die beslissingen die je moet nemen! Ik was ook gro Mojo en zap aan het sparen maar helaas.... Zoontje lief klikt ook wel eens verkeerd en daar gaat mijn voorraadje.... Whatever, ik spaar wel verder vooral bij we rule heb ik nog zoveel te bouwen! Ik moet wel zeggen dat de broccoli bij we farm wel erg easy money is. Als je daar even de tijd voor hebt dan heb je zo weer een zak duiten binnen.....

Ik zal straks weer even spieken bij je om te kijken wat het geworden is. Je ligt er nog niet wakker van 's nachts hoop ik
  #156  
Oud 05-10-10, 00:11
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal2007 Bekijk bericht
Ja,jij hebt het zwaar met al die beslissingen die je moet nemen! Ik was ook gro Mojo en zap aan het sparen maar helaas.... Zoontje lief klikt ook wel eens verkeerd en daar gaat mijn voorraadje.... Whatever, ik spaar wel verder vooral bij we rule heb ik nog zoveel te bouwen! Ik moet wel zeggen dat de broccoli bij we farm wel erg easy money is. Als je daar even de tijd voor hebt dan heb je zo weer een zak duiten binnen.....

Ik zal straks weer even spieken bij je om te kijken wat het geworden is. Je ligt er nog niet wakker van 's nachts hoop ik
Nee, wakker nog net niet, hoewel ik vaak 'snachts speel als ik toch niet kan slapen Ik wacht nog even met het besteden van coins omdat ik zag dat het land nu in de aanbieding is. Misschien dat eerst doen ? Morgen maar een besluit nemen

Ik zaai veel blackbarries bij we rule, 3 uur en 500xp, maar geld spaar je er niet mee dus ik wissel nog wel eens, net wat ik nodig heb.
Verspillen van gro/ Mojo/zap gebeurd mij regelmatig op de iPod touch, omdat het schermpje daar zo petieterig is....
  #157  
Oud 07-10-10, 10:52
Pascal2007 Pascal2007 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 85
Standaard

Voor wie al in level 35 zit bij we farm.... Je huis kan nu nog groter.. Kost je alleen wel 250000 coins.....
  #158  
Oud 07-10-10, 13:43
@pple_nerd @pple_nerd is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Barneveld
Berichten: 135
Standaard

@Pascal dat was een tijdje zo. Ik heb nu geld zat door de broccoli alleen schiet het level up niet echt op (bijna lvl 32) en met die appels en berry's schiet het ook niet bepaald op met broccoli krijg je meer.

En wat is er trouwens gebeurd met We Farm alle wegen zijn verrot en het lijkt wel of er meteorieten zijn ingeslagen door die zwarte gaten/holen.
Die telescoop is wel cool hoop dat er meer komt zoals een UFO ofzo
  #159  
Oud 07-10-10, 20:44
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Tja, ik zit ook nog steeds op lvl 33, die afstanden tussen de levels worden steeds groter geloof ik. Het nieuwe huis vind ik eigenlijk nieteens zo mooi maar ik weet dat ik het toch wel ga kopen als ik lvl35 bereikt heb.

De straten zijn inderdaad een modderig zooitje. Er is ergens iets fout gegaan bij het updaten denk ik. Ik hoop echt dat ze met meer land (of het heelal) komen anders gaat de lol er toch wel vanaf. Dus maar even duimen voor wat sterrenstelsels of satelieten

Bij We Rule heb ik al mijn geld uitgegeven aan de realms. Daar ben ik nu dus totaal blut, geen "vrije" mojo en geen geld meer. Ik wil wel ieder stuk land een eigen thema geven. Zuid is bij mij "intellectueel", west is "water", oost is (wordt) "cultuur", en noord wordt "gevaar" (daar komt de phoenix nog die moet ik nog plaatsen). En dat is pas leuk spelen

ID: ashcat4you

Laatst gewijzigd door Ashcat; 07-10-10 om 20:51.
  #160  
Oud 07-10-10, 20:58
Pascal2007 Pascal2007 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 85
Standaard

Ah, dacht ik ook eens een nieuwtje te hebben.... Loop ik weer achter de feiten aan. Had alleen dat blauwe huis gezien, die trouwens wel mooi is. Maar heb er geen geld voor over, ik ben druk bezig met bouwen. Als mijn grond vol is ga ik wel sparen voor een nieuw huis. Moet toch een keer want straks komen ze met meer grond of wat dan ook en dan heb ik eerst nog 350000 nodig om die Huizen groot te krijgen....zal je zien, zo zal het gebeuren. Die broccoli helpt idd goed, maar gaat hier ook regelmatig fout, verpietert snel.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
We Rule is uit! signs2007 iPhone Games 2274 29-06-12 18:02
We city praatjes mailman001 iPhone Games 173 28-02-11 16:26
Fans van We Rule en We farm opgelet !! keymaker iPhone Apps 2 27-09-10 10:41
Wie speelt er we rule! profighter78 Archief 2 13-09-10 09:51
We Rule Nicknames IPC leden keymaker Archief 1 06-04-10 00:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:35.