Haypi Kingdom discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik speel sinds kort haypi...gdom een spel wat ik toevallig had gedownload omdat het tijdelijk gratis was.. Het is zoiets als WeRule waar ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Haypi Kingdom
Hallo
Ik speel sinds kort haypi...gdom een spel wat ik toevallig had gedownload omdat het tijdelijk gratis was.. Het is zoiets als WeRule waar ik ook verslaafd aan ben haha Alleen heeft dit betere grafics en vecht mogelijkheden WeRule is een ''ridderspel'' zonder geweld.. Hier kun je wel steden overnemen enzo, een soort trivian.. Njah, wat ik eigenlijk wou vragen speelt iemand hier het? Mijn op hapy...gdom is: Rogier6je Als iemand het download in de app store en een acc aan maakt, zet mij in refferal aub |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Haypi kingdom zul je vast bedoelen, hij is nu nog gratis te downloaden!
|
|
|||
|
|||
Inderdaad dat bedoel ik maar zo wordt de applicatie aangegeven in mn iphone en wist zo gauw niet hoe die heette uit mn hoofd.. Echt een aanrader.. Heeft dan niemand hem?
|
|
||||
|
||||
Ik heb de topictitel dan maar even aangepast
|
|
|||
|
|||
speelt nou serieus niemand het ?
|
|
||||
|
||||
super !!!!
ik heb jaren travian/tribal wars gespeeld dus dit lijkt er erg veel op. ben net begonnen (Nynerva) Laatst gewijzigd door Merlin; 29-09-10 om 12:17. |
|
||||
|
||||
wanneer je besluit om dit spel te gaan spelen voeg dan bij aanmelding Nynerva toe als r.e.f.e.r !!!! voor beide veel voordelen
|
|
|||
|
|||
Als je dit spel wilt gaan downloaden en spelen, voeg mij dan toe bij referall: -Valiant-
Dan krijgen we beiden 1000 punten, en kun je in het begin goed je voordeel mee doen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[Review] PrePaid United Kingdom (UK): O2 | Wyando | Internet in buitenland (roaming) | 1 | 03-08-09 23:31 |
Kingdom Lores 3D game | Lorsk8 | Jailbreak apps en thema's | 8 | 22-05-08 23:33 |
Kingdom Lores Werkt niet | borgqueenx | Jailbreak apps en thema's | 2 | 12-05-08 12:17 |
|
|