Game Center: vrienden toevoegen discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) lucjean is mijn nick, voeg me maar toe!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
lucjean is mijn nick, voeg me maar toe!
|
|
|
|||
|
|||
McNessie ( speel tegen een Schot, das andere koek)
|
|
|||
|
|||
tvanderwal
voeg maar toe! |
|
|||
|
|||
Iedereen mag mij ook toevoegen. Nickname: iOcat
Sinds de aankondiging van game center ben ik veel minder gaan gamen op de iPhone. Even gewacht totdat game center uit zou komen ivb met de achievments. Nu kan ik weer lekker gamen op mijn iPhone Ik vind het alleen erg jammer dat de iPad nog geen ondersteuning heeft. Ik heb de iPad voornamenlijk voor gaming, maar die moet ik nu ook weer ff laten liggen.. |
|
|||
|
|||
Voeg me maar toe Bigdaddy77
|
|
|||
|
|||
Uiteraard ben ik ook op gamecenter te vinden. Gebruikersnaam is: T0mmy. (voor de duidelijkheid; dat is dus een nul). Voeg me toe!
|
|
|||
|
|||
Ik heet ook op Game Center gewoon: Douwe
Voeg maar toe!
|
|||
|
|||
COHABA is de gamecenter naam... Try Me!
|
|
|||
|
|||
Mijn nickname is Laura1986
|
|
|||
|
|||
Voeg me maar toe GLoeuille
|
|
|||
|
|||
NLRay
Voeg maar toe |
|
|||
|
|||
Zijn er al mensen die tegen elkaar hebben gespeeld?
|
|
|||
|
|||
Voeg me ook maar toe. Mijn naam is ikkieman. Ik probeer in multiplay flightcontrol te spelen, maar dat wil kennelijk nog niet echt :S
|
|
|||
|
|||
kun je die game uitnodigen ook uitzetten?
ps: ik ben Traasje |
|
||||
|
||||
Citaat:
Je opent Game Center en klikt op de tab 'Ik' daarna op 'account: email-adres' dan 'Toon account', je logt in en zet 'Sta Game uitnodigingen toe' uit. Of bedoel je de push-berichten ? Dan gewoon bij de instellingen app -> berichtgeving en dan bij Game Center alles uitzetten, je kan misschien wel de badges aan laten (dat zijn die rode bolletjes boven een app) dan zie ja als iemand jenvriend wilt worden.
|
|||
|
|||
Hai, kan iemand mij vertellen hoe je de games die je al op je iphone hebt in het gamecenter zet??
Hoor graag van jullie |
|
||||
|
||||
Het zit zo dat nog lang niet alle games compatibel zijn met Game Center, als je een game hebt die compatibel is met Game Center dan moet je de game gewoon eens even spelen. Dan kan je naar Game Center gaan en kijken of je game er in staat.
|
|
|||
|
|||
Nee, dat werkt niet,ik heb bv packman en als ik kijkt staat hij als compatible maar als ik hem speel staat hij daarna niet in het gamecenter.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Voeg me toe => Smegd
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
We City vrienden toevoegen | wackodude | iPhone Games | 2 | 16-02-11 00:06 |
Game Center | kevin83 | iPhone Games | 2 | 19-01-11 16:15 |
Game Center | 020 | iPhone Apps | 9 | 22-06-10 09:50 |
|
|