Trade nations discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Een leuk spel zoals we rule en we city enz. Voeg me maar toe , dirkiedarkie...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Trade nations
Een leuk spel zoals we rule en we city enz. Voeg me maar toe , dirkiedarkie
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ohhhhhhhh neeeee...... niet voor mij meer.... Ik heb al 2x We Rule, 2x We Farm, 1x We City en dan nog teamwork te doen voor We Rule Fishnships....
Voorlopig laat ik het hier maar bij! Heel veel plezier daar bij Trade Nations |
|
|||
|
|||
iJ3ll3 is ook van de partij.
Jelle |
|
|||
|
|||
voeg mij ook toe: casper1988
net begonnen! |
|
|||
|
|||
Pas op, kan ernstige vorm van verslaving teweeg brengen....
Ben al met 2e dorp bezig Maar geen probleem als je mij add Pollewop en Teetjeweetje Veel plezier met dit geweldige spel En niet teveel beans kopen, dat is eigenlijk een beetje vals spelen hihihihi |
|
|||
|
|||
uitvallen app
sinds twee weken valt het spel trade nations steeds uit. Kan dit aan de capacitieit van je iphone liggen?
|
|
|||
|
|||
Add me: keymaker
|
|
|||
|
|||
Leuk spel Add me : Hildalgo
|
|
||||
|
||||
Add me: Jurianh
|
|||
|
|||
Oke, ik heb je toegevoegd
Mijn ID: Ashcat4you Ik heb gemerkt dat er veel spelers zijn die geen "lange tijd orders" willen maar ik accepteer alle orders! Veel plezier met het spelen van TN! |
|
|||
|
|||
Voeg mij maar toe, maar alleen als je alle trades accepteert.
Mijn accounts zijn : Kenanus en Ajax_Amsterdam Mijn vrouw heeft ook een account : Gina1988 |
|
|||
|
|||
Ha, ik zal je toevoegen en net als jij vind ik het waardeloos als je geen lange orders mag plaatsen. Ik kan nooit onthouden waar ik wat mag (!) plaatsen dus dan doe ik het maar niet.
|
|
|||
|
|||
Ow ga je gang maar hoor.
Ik verwijder die mensen altijd als ze iets weigeren. |
|
|||
|
|||
Voeg maar toe, Rik1980
|
|
|||
|
|||
ik heb een probleem,
als ik in trade nations (sinds kort) iets wil bouwen dan sluit hij het spel af. nu blijkt het ook bij safari en de app store te zijn. weet iemand wat dit is? of hoe je dit verandert ofzo? als dit niet werkt heb in nog een vraag. als ik mijn ipod herstel en later trade nations download kan ik dan weer verder op mijn account of moet ik dan helemaal opnieuw beginnen?? alvast bedankt p.s. als dit bericht niet op de goede plek staat dan mijn excuses! ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 juni 2011 om 09:50 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
Net begonnen : darklandz
|
|||
|
|||
Jullie zijn geadd
Voor de volgende bezoekers, add: ivootjes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Koopadvies Concep Trade Company | brammel | Koopinformatie Nederland | 5 | 14-09-09 01:55 |
|
|