lil pirates discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) zijn er ook andere mensen die dit spelen? tis een spel waar je je eigen piratenschip en crew opbouwt erg cool vind ik! voeg mij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
lil pirates
zijn er ook andere mensen die dit spelen?
tis een spel waar je je eigen piratenschip en crew opbouwt erg cool vind ik! voeg mij toe: casper.vrolijk@gmail.com als jullie ook spelen!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Meh, ik heb het op mijn iPhone staan maar het heeft nog niet mijn interesse gewekt.
|
|
|||
|
|||
Please add don.snellius@gmail.com
|
|
||||
|
||||
Ik heb het sinds een uurtje op me iPhone maar vind het spel niet snel genoeg gaan.
|
|||
|
|||
Laatst gewijzigd door Hahaowned; 28-11-10 om 00:43. |
|
|||
|
|||
Hoe kan je trouwens snel levelen in dit spel? Gaat best langzaam...
|
|
|||
|
|||
add me: roloding@gmail.com
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik ben inmiddels lvl 29 en heb geen quests meer
weet iemand of als je hoger komt je weer nieuwe quests komt? en wie weet nou wat de snelste manier is om te levelen? |
|
|||
|
|||
voeg me toe als je speelt: wouterrbergshoeff@hotmail.com
|
|
|||
|
|||
ad me Nickyrijken@live.nl
|
|
|||
|
|||
add me: StreetTuner@msn.com
|
|
|||
|
|||
Ik heb bij dit spelletje een probleempje, elke keer als ik het afsluit dan gaat het spel zeg maar 1 stap terug, als ik dus mijn bemanning naar een plek stuur om geld te verdienen wat dus bijv 2 uur duurd dan is dat weg als ik het spel weer opstart en het zelfde als ik dus bijv 2 cannonen koop dan zijn die ook weg als ik het op nieuw opstart, Heeft iemand ook dit probleem of een fix daarvoor?
~Thx in advance |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pirates Life (update!) | dreamixstudio | iPhone Games | 0 | 14-01-11 11:21 |
|
|