we rule blijft er niet voor staan. discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren het spel We Rule gedownload uit de store, alleen als ik hem nu opstart blijft hij er niet voor staan. ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
we rule blijft er niet voor staan.
Ik heb gisteren het spel We Rule gedownload uit de store, alleen als ik hem nu opstart blijft hij er niet voor staan.
ik heb het al een paar keer gedownload weet iemand hoe dit kan? edit: ik heb een jailbreak 4.2.1 redsn0w |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat bedoel je met "er niet voor staan"?
PS: pas je je profiel even aan?
|
|||
|
|||
nou als ik hem opstart dan gaat hij laden (het spel zelf) alleen dan na 5 sec. dan gaat hij er weer voor weg en kom ik weer bij mijn home screen terecht.
maar ik heb al gelezen dat het aan de nieuwe update licht en daardoor kan niemand hem meer spelen met een oude iphone/ipod. ik zal zo even mijn profiel aanpassen |
|
||||
|
||||
Heb je het spel al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
Heb je een harde reset geprobeerd? En je hebt geen multitasking op je iPhone?
|
|||
|
|||
ja ik heb het spel al 3x gedownload, maar het werkt gewoon niet.
harde reset heb ik niet gedaan, want verder werkt alles wel gewoon. en multitasking heb ik niet geloof ik |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
oke bedankt, hij is nu weer aan het opstarten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi blijft niet aan staan! Help!! | keesdr | Wi-Fi | 2 | 05-07-11 12:32 |
iPhone 3GS 16GB start niet meer op | Appeltje blijft staan | MikeMuppetshow | Archief | 4 | 10-08-10 23:22 |
Nummer blijft niet staan? | vjurjen | iPhone algemeen | 2 | 10-09-09 20:01 |
OS 3.0 Inkomende mail blijft niet staan | PooH! | iPhone algemeen | 1 | 01-07-09 19:05 |
safari start niet op. blauwe balk blijft vast staan | arjanwitten | iPhone Apps | 1 | 09-01-09 10:38 |
|
|