Games zoals.... discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forum gebruikers, ik ben gek op games zoals Tekken maar helaas is dat nog niet het geval voor de iphone. Dus ik heb street ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Games zoals....
Beste forum gebruikers, ik ben gek op games zoals Tekken maar helaas is dat nog niet het geval voor de iphone.
Dus ik heb street fighter, mortal combat,(Further Beyond Fighting ..niet leuk)maar zijn er nog van zulke spelletjes die jullie toevallig kunnen aanraden, ook Boks games zijn welkom. alvast thnx,
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
fight night champion. beste boksgame op de IOS
mike tyson boxing is ook leuk en gratis |
|
||||
|
||||
thx,ik voeg het nu aan mijn verlanlijst
|
|
|||
|
|||
Citaat:
double dragon En mijn grote favoriet; FINAL FIGHT golden axe Zijn wel allen geen games waarbij je 1 vs 1 speelt maar wel steengoed zijn en je kan samen spelen met je maat. |
|
||||
|
||||
Citaat:
thnx,heb ze net ff gecheckt, double dragon en final fight lijken me wel ok. |
|
||||
|
||||
Buiten Fight Night Champion heeft EA Sports nog een vergelijkbaar spel: MMA by EA Sports. Erg leuk zijn de verschillende vechtstijlen die voorbij komen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Vind het top ze zo'n games op de iphone/ipad uitbrengen. |
|
||||
|
||||
Update.
EA MMA FIGHT NIGHT FURTHER BEYOND FIGHTING MORTAL COMBAT 3 SPARTACUS STREET FIGHTER 4 -------------------------------- |
|
||||
|
||||
Citaat:
Super bedankt indd. een heel leuk spel. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Game zoals The Settlers? | msenli | iPhone Games | 0 | 30-03-11 15:31 |
provider zoals ben.nl | miicker | Overige providers Nederland | 11 | 23-02-11 17:27 |
Tekstballonnetjes zoals in 'Trein' | wubbe | Ontwikkelen voor iOS | 6 | 08-07-10 21:17 |
|
|