//

provider zoals ben.nl

provider zoals ben.nl discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zoek een provider als ben.nl ik wil graag een sim-only abbonement voor mijn iPhone ik wil perse een contract dat per maand opzegbaar is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-01-11, 13:53
miicker's schermafbeelding
miicker miicker is offline
 
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 233
Standaard provider zoals ben.nl

Ik zoek een provider als ben.nl ik wil graag een sim-only abbonement voor mijn iPhone ik wil perse een contract dat per maand opzegbaar is (met een maand opzeg termijn) en onbeperkt internet, maar bij ben.nl is de snelheid van het internet 384 Kpbs downstream en 64 Kbps upstream nu heb ik niet zo'n baat bij de upload snelheid vooral download is van belang, maar wel onbeperkt internet.

Weet iemand een provider waar je onbeperkt internet hebt dat elke maand vrij opzegbaar is (wel het gehele abbonement moet vrij opzegbaar zijn)

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-01-11, 13:56
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Bij mijn weten is er uberhaupt geen sim-only waarbij je een onbeperkt data abonnement kunt afsluiten.

Maar kijk zelf eens op http://www.bellen.com
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 11-01-11, 16:01
azt33 azt33 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zurich, CH
Berichten: 169
Standaard

Is Prepaid geen optie voor je?
  #4  
Oud 11-01-11, 16:10
miicker's schermafbeelding
miicker miicker is offline
 
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 233
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door azt33 Bekijk bericht
Is Prepaid geen optie voor je?
nee dan is internet ook heel duur niet?
  #5  
Oud 11-01-11, 16:18
azt33 azt33 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zurich, CH
Berichten: 169
Standaard

Ik zie dat het bij Vodafone €7,25 maandelijks kost voor 1GB. Vind ik persoonlijk meevallen
  #6  
Oud 11-01-11, 16:28
miicker's schermafbeelding
miicker miicker is offline
 
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 233
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door azt33 Bekijk bericht
Ik zie dat het bij Vodafone €7,25 maandelijks kost voor 1GB. Vind ik persoonlijk meevallen
dat is inderdaad goedkoop, maar is dat ook snel trouwens heb ik aan 1 GB genoeg want zou het liefst onbeperkt willen omdat er wat problemen zijn met iphone 3g (die ik heb) met BB 06.15.xx met data verbruik, en wil ook mywi gebruiken zodat ik ook op mun ipad op internet kan overal
  #7  
Oud 11-01-11, 17:38
RikP RikP is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 2
Standaard

misschien is tringg iets voor je?
maar dat is wel een 1 jarig abonnenment.

Tringg abonnementen zijn 1-jarige abonnementen. Na dit jaar is het abonnement per maand opzegbaar. Wij zullen je aan het einde van de contractperiode informeren over eventuele aanbiedingen voor verlenging.
  #8  
Oud 11-01-11, 23:03
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Tringg heeft een fair use policy. En audio en video streaming is niet toegestaan. Kosten 34,95 per maand. Dan heb je ook onbeperkt bellen en smssen. Vind het zelf erg veel geld.
  #9  
Oud 19-01-11, 18:50
boink boink is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Delft
Berichten: 56
Standaard

Ben is volgens bellen.com ook onbepertk?

Vergelijking mobiel internet op GSM of PDA - Bellen.com
  #10  
Oud 18-02-11, 14:32
wirelesscircle wirelesscircle is offline
• iOS 4.3
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
sowieso belachelijk dat de streaming niet is toegestaan. Bij Wireless circle is het FUP zoals ik al eerder ze +/- 4GB hebben. Hierbij kun je gewoon alles doen zoals bijvoorbeeld youtube en dat soort zaken. Daarbij is voor een normale gebruiker 4GB veel meer dan voldoende en kom je nooit aan je limiet en dat voor 15 euro p/m (na 6 maanden 35) is nogmaals erg goedkoop en geen gezeur met streaming en dat soort zaken
Beste Rwiiin, bedankt voor je positieve reactie over ons netwerk. Je haalt echter een aantal dingen door elkaar. Wij bieden onbeperkt internet aan voor je mobiel maar dit is niet de eerste maanden voor € 15,- en daarna € 35,- maar € 2,50 per maand als toevoeging op je huidige bundel! Ben je nog geen lid van ons netwerk dan betaal je € 2,50 per maand voor je databundel en heb je vanaf € 4,50 een 75 minuten bundel. Voor € 7,00 per maand heb je dus 75 minuten bellen en onbeperkt data gebruik. Je moet wel snel zijn want de huidige actie loopt nog t/m eind februari. Voor het bedrag waar jij het over heb krijg je er ook nog een iPhone 4 bij, 250 belminuten en 40 sms + onderling gratis bellen en sms'en
  #11  
Oud 18-02-11, 14:46
miicker's schermafbeelding
miicker miicker is offline
 
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 233
Standaard

Ik heb gekozen voor ben.nl ben er erg blij mee de week dat ik ging bestellen hadden ze net hun internet bundel de snelheid ervan verhoogd naar 1 Mbit. en de prijs de helft om laag naar 4,95 per maand ofzo! en onbeperkt internet, maar na 1GB verbruik wordt je snelheid op 64 kb gezet, maar dan ga je in elk geval niet over je bundel! en zodra de iPhone 5 uit is beindig ik dit abbo en pak ik de iphone 5!

Dit topic kan dus gesloten worden
  #12  
Oud 23-02-11, 16:27
poes poes is offline
• iOS 6.0.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 55
Standaard

Simyo heeft nu ook zo'n aanbieding.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Games zoals.... Balyoz iPhone Games 8 23-05-11 21:56
Game zoals The Settlers? msenli iPhone Games 0 30-03-11 14:31
Tekstballonnetjes zoals in 'Trein' wubbe Ontwikkelen voor iOS 6 08-07-10 20:17
Provider BEN is toch Tmobile? kan dit dan? Do-Do Overige providers Nederland 7 07-05-10 17:31
BEN (nieuwe BEN; dus via Tmobile) en update naar 2.0.1 - geen GPRS vinnieblanco Overige providers Nederland 5 18-08-08 22:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:03.