//

France orange prepaid

France orange prepaid discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, Ik weet dat dit alleen voor NL en BE is. Maar misschien kunnen jullie mij helpen. IK heb laatst mijn oude iphone 3g simlock ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-02-11, 21:24
skipV skipV is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 1
Standaard France orange prepaid

hallo,

Ik weet dat dit alleen voor NL en BE is. Maar misschien kunnen jullie mij helpen. IK heb laatst mijn oude iphone 3g simlock vrij gemaakt via T-mobile. En heb daar een orange F prepaid sim kaartje ingedaan (Ik studeer namelijk in parijs).

Ik gebruikte deze sim kaart al in een andere telefoon maar wou graag mijn oude iphone gebruiken. Alles doet het en hij registreert de sim kaart. Ik heb er dus vanmiddag 30 euro op gezet ik denk in totaal 6 smsjes verstuurd naar een ander frans nummer.

Nu wou ik een uur geleden iemand bellen en dat lukte niet er werd verteld in het frans dat het netwerk eruit lag. Ik heb daarna de telefoon opnieuw opgestart en toen kon ik weer bellen maar ik heb nog maar tot mijn verbazing 0.16 cent over van de 30 die ik vanmiddag erop heb gezet.

Data roaming staat uit en heb eigenljik alles uitgezet aan internet of 3g er verschijnt wel een E naast Orange F.

Ik heb de help desk al gebeld maar mijn frans is niet goed genoeg om deze situatie uit te leggen en ze spreken natuurlijk geen van alle engels. Heeft iemand een idee ?

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-02-11, 21:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Waar dat prepaid tegoed voor gebruikt is kan alleen de provider vertellen. Maar, als student in Parijs zou je toch eens drie woorden Frans moeten leren.

Die "E" staat voor Edge, een datanetwerk van de tweede generatie.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: unlock voor orange france jorian Unlock 10 13-04-11 16:34
iPhone 3GS: Slide for emergency (Orange France) Leon223 Unlock 3 09-02-11 14:04
Orange data via Orange world?? ugene Overige providers Nederland 59 28-10-08 19:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:54.