//

France orange prepaid

France orange prepaid discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, Ik weet dat dit alleen voor NL en BE is. Maar misschien kunnen jullie mij helpen. IK heb laatst mijn oude iphone 3g simlock ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-02-11, 21:24
skipV skipV is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 1
Standaard France orange prepaid

hallo,

Ik weet dat dit alleen voor NL en BE is. Maar misschien kunnen jullie mij helpen. IK heb laatst mijn oude iphone 3g simlock vrij gemaakt via T-mobile. En heb daar een orange F prepaid sim kaartje ingedaan (Ik studeer namelijk in parijs).

Ik gebruikte deze sim kaart al in een andere telefoon maar wou graag mijn oude iphone gebruiken. Alles doet het en hij registreert de sim kaart. Ik heb er dus vanmiddag 30 euro op gezet ik denk in totaal 6 smsjes verstuurd naar een ander frans nummer.

Nu wou ik een uur geleden iemand bellen en dat lukte niet er werd verteld in het frans dat het netwerk eruit lag. Ik heb daarna de telefoon opnieuw opgestart en toen kon ik weer bellen maar ik heb nog maar tot mijn verbazing 0.16 cent over van de 30 die ik vanmiddag erop heb gezet.

Data roaming staat uit en heb eigenljik alles uitgezet aan internet of 3g er verschijnt wel een E naast Orange F.

Ik heb de help desk al gebeld maar mijn frans is niet goed genoeg om deze situatie uit te leggen en ze spreken natuurlijk geen van alle engels. Heeft iemand een idee ?

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-02-11, 21:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard