Ineens geen geluid bij angry birds discussie in iPhone Games forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb sinds gister geen geluid meer bij angry brids... Bij alle andere spellen heb ik wel gewoon geluid. Iemand enig idee hoe dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ineens geen geluid bij angry birds
Hallo
Ik heb sinds gister geen geluid meer bij angry brids... Bij alle andere spellen heb ik wel gewoon geluid. Iemand enig idee hoe dat kan?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
niemand enig idee??
|
|
||||
|
||||
Ik had het ook. Een reboot van m'n iPhone loste het probleem tijdelijk (? ik speel het niet zo vaak meer) op..
|
|
|||
|
|||
gods oplossing is echt te simpel maar ik heb weer geluid bij angrybirds!
thanx!!! |
|
||||
|
||||
Gods oplossing?
Ik weet dat ik goed ben. Maar héy, zó goed...? |
|
|||
|
|||
Ik heb dit soms ook als ik tijdens het spelen switch naar bijvoorbeeld Youtube. Ga ik terug naar de birds dan is soms mijn geluid weg. De Angry Birds app sluiten en weer starten is dan voldoende om weer geluid te hebben.
|
|
|||
|
|||
Geluid van angry brids doet het niet!!!!!
Hallo allemaal.
Ik heb ook sinds twee maanden geleden geen geluid meer bij Angry brids. Heeft imand enig idee hoe dat kan? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ondanks geluid aan, geen geluid op iPad2 bij games | tsipori | iPad Games | 5 | 25-07-11 23:58 |
angry birds piono | berndbousard | iPhone Games | 1 | 09-02-11 15:33 |
Savegames Angry Birds | Macharrie | iPhone Games | 7 | 24-09-10 10:21 |
Muziek: Geen geluid.... zo ineens! | Tenvox | Muziek, foto & video | 6 | 29-06-08 16:43 |
|
|