ios 5 en whatssapp gaan niet samen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi mensen ik heb op de officiele weg whatsapp en ios 5 geinstalleerd. nu krijg ik geen pushberichten meervan whatsapp,alleen als hij open staat. bekend ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ios 5 en whatssapp gaan niet samen
hoi mensen
ik heb op de officiele weg whatsapp en ios 5 geinstalleerd. nu krijg ik geen pushberichten meervan whatsapp,alleen als hij open staat. bekend probleem? oplosssing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zou het kunnen dat WhatsApp nog niet 'klaar' is voor iOS5, ofwel nog niet aangepast is door de ontwikkelaar?
|
|
|||
|
|||
hier geen enkel probleem hoor! mss staan ze uit in je instellingen? toch even checken! denk niet dat whatsapp nu opeens gratis word voor de concurrentie van Imessage tegen te gaan en dat het nu opeens nie meer werkt!
|
|
|||
|
|||
Whatsapp werkt perfect hier en ook bij mijne maat die ne 3gs heeft en ios 5 heeft staan.
Staat whatsapp aan bij bv berichtgeving? Daar staat bij mij alles aangeduid (int blauw) en op welke manier ik de berichten wil krijgen enz.... |
|
|||
|
|||
Hier ook geen probleem met WhatsApp.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
De oorspronkelijke vraag ging over WhatsApp icm iOS 5 beta/GM (nog voor 12 oktober). Inmiddels is WhatsApp ook allang weer geüpdatet.....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
custom ringtone whatssapp geen geluid | martijndk1983 | Ringtones en Wallpapers | 1 | 22-09-11 12:49 |
Baco en iPhone gaan niet samen :( | Tranzy | iPhone algemeen | 3 | 13-06-09 19:24 |
Windows Vista en Apple gaan niet samen. | snurkie | iTunes | 1 | 12-09-08 09:44 |
gaan niet uit | iphonix | Archief | 3 | 18-06-08 17:12 |
|
|