custom ringtone whatssapp geen geluid discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi mensen ik heb zelf een ringtone gemaakt en die via winscp in de iphone gezet. als Bell.caf als ik hem selecteer in whatssapp dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
custom ringtone whatssapp geen geluid
hoi mensen
ik heb zelf een ringtone gemaakt en die via winscp in de iphone gezet. als Bell.caf als ik hem selecteer in whatssapp dan speelt hij hem af krijg ik ecter een bericht binnen via whatssapp zwijt hij en hoor ik niets. heeft iemand her een oplossing voor. het is een iphone 4 heb het op twee toestellen geprobeerd een met 4.3.3 en een met 3.1.3 als ik me niet vergis. alvast bedankt voor eventuele reacties. groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
niemand hie geen antwoord op
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
iphone 4 4.3.3 geluid ringtone en trillen | macquoi | Ringtones en Wallpapers | 1 | 20-07-11 09:36 |
Bij overzetten custom ringtones naar iTunes komt maar 1 ringtone over | Northsider | Ringtones en Wallpapers | 2 | 30-01-10 21:22 |
Custom ringtone 1.1.4 | Nego | Ringtones en Wallpapers | 8 | 13-05-08 15:47 |
geen geluid behalve ringtone!!? | sammy25ams | Ringtones en Wallpapers | 18 | 25-02-08 12:25 |
|
|