iphone 4 4.3.3 geluid ringtone en trillen discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) beste mede iphone gebruikers, ik heb hier een iphone 4G FW 4.3.3 maar als mijn gsm op stille modus staat trilt hij niet als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4 4.3.3 geluid ringtone en trillen
beste mede iphone gebruikers,
ik heb hier een iphone 4G FW 4.3.3 maar als mijn gsm op stille modus staat trilt hij niet als ik gebeld word zet ik mijn geluid aan en wordt ik gebeld hoor ik geen ringtone en trilt hij ook niet. iemand met hetzelfde probleem die een oplossing weet liefst zonder een restore werkte in het begin perfect toestel is een maand oud. met vriendelijke groeten macquoi |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probleem opgelost
De tweak calltell uit cydia veroorzaakte blijkbaar de problemen dat verwijderd en alles werkt weer als een zonnetje. Mag slotje op |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
Eerst trillen dan pas ringtone... | edwinw | Jailbreak apps en thema's | 3 | 28-02-11 21:32 |
wel trillen geen geluid? | ropri | Archief | 5 | 04-08-08 16:16 |
Wel trillen maar geen geluid | ropri | iPhone algemeen | 9 | 04-08-08 14:49 |
geen geluid en trillen meer na anysim | 4saus | Archief | 12 | 14-10-07 11:15 |
|
|