Gratis USA en Canada bellen: Talkatone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag zag ik in een topic over de iPhone 4S in Canada kopen dat iemand een Canadese Apple store had gebeld voor informatie. Zelf gebruik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gratis USA en Canada bellen: Talkatone
Vandaag zag ik in een topic over de iPhone 4S in Canada kopen dat iemand een Canadese Apple store had gebeld voor informatie. Zelf gebruik ik al een tijdje de app Talkatone. Met deze app kan je via Wi-Fi gratis naar vaste en mobiele Amerikaanse en Canadese nummers bellen.
Aangezien ik met de zoekfunctie op het forum niets kon vinden over deze app wil ik het bij deze met jullie delen! Enjoy! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
canada, gratis bellen, usa |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Goedkope oplossing voor DATA in USA en/of Canada? | MCNO | Internet in buitenland (roaming) | 2 | 13-09-10 16:20 |
woon in USA, goedkoopste manier om in NL/BE/FR met Iphone te bellen | arjenbeemt | Overige providers Nederland | 3 | 07-07-09 10:20 |
Onbeperkt Gratis Bellen | DertKesh | Chat en geruchten | 16 | 19-03-08 19:26 |
Iphone met NL provider sms/bellen in Canada | Titan1980 | Archief | 2 | 21-02-08 20:26 |
|
|