//

woon in USA, goedkoopste manier om in NL/BE/FR met Iphone te bellen

woon in USA, goedkoopste manier om in NL/BE/FR met Iphone te bellen discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben voor een maand, mid juli/aug in NL/BE en FR, heb een 3G en heb geen enkele ervaring met sim kaarten en abbo's ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-07-09, 22:11
arjenbeemt arjenbeemt is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 7
Standaard woon in USA, goedkoopste manier om in NL/BE/FR met Iphone te bellen

Hallo,

Ik ben voor een maand, mid juli/aug in NL/BE en FR, heb een 3G en heb geen enkele ervaring met sim kaarten en abbo's kopen in NL.

Ik wil voornamelijk bellen en soms skypen.

Hebben jullie goede tips welke providers het goedkoopst zijn, liefst pay to go, en vooral ivm BE en FR buitenland tarieven, en de beste dekking hebben?

Up/download speed is niet belangrijk.

bij voorbaat dank en groeten uit een 40 graden Arizona woestijn...

Arjen


PS, mijn high tech art, Ringo Starr heeft er eentje, Aryen Hart
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-07-09, 23:46
r0bert4 r0bert4 is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 51
Standaard

Hoi,

In Nederland zou ik voor: Vodafone gaan ( Abonnementen, GSM toestellen, SIM Only & Informatie - Vodafone.nl ). Snel internet, goedkoper dan de rest ( 0,75 ct per 15 minuten ) en de snelheid (tot 3,6mbs). Bellen en smsen is normaal, hoewel je het meerwaarderen tarief kiest, krijg je ook nog is 50 smsjes cadeau of 15 belminuten( per opwaardering van 20 euro+ )

Je kan ook Zorgeloos internet blox aanzetten door ''zorgeloos internet aan '' te smsen naar 4000. Je krijgt bericht wanneer het is aangesloten, en je kunt onbeperkt internetten.

Omdat je ook naar België gaat en Frankrijk, zou ik ook overwegen om Vodafone passport in te schakelen. Dit kan door te bellen met 1200 of te smsen: passport aan naar 4000

Onthoud met Vodafone Zorgeloos Internet Blox kan je NIET onbeperkt internetten in België en Frankrijk helaas.

Dus ik zou in het algemeen kiezen voor Vodafone

Oja, met Vodafone Passport kost internetten: 0,79 starttarief + 1,25 per Mb in het buitenland ( t/m 31 augustus( Europa )


Als je dit allemaal teveel moeite vind, kan je ook gewoon tegen het Vodafone World tarief bellen, 55 ct per minuut, en 26 ct per minuut om gebeld te worden.

Laatst gewijzigd door r0bert4; 06-07-09 om 23:51.
  #3  
Oud 07-07-09, 00:43
arjenbeemt arjenbeemt is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 7
Standaard

Hoi Robert, dank maar helaas AT&T hebben simlock op de 3G, kan dus enkel Wi-Fi'en of ala $1 per minuut kletsen...tenzij je ideeen hebt. Reversible jailbreak?
  #4  
Oud 07-07-09, 10:20
r0bert4 r0bert4 is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 51
Standaard

Hallo,

Ja dit is zeker mogelijk op dit forum onder de sectie : iPhone Jailbreak en Unlock.
staat alle informatie over een jailbreak en unlock. Dit is omkeerbaar. Je zou gewoon weer kunnen herstellen dan is alles weer zoals het was, geen probleem

Als je nog verdere vragen hebt hoor ik het wel van je

Groeten,

Robert
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Goedkoopste iPhone 4 abbo jooordiii Overige providers Nederland 1 24-07-10 18:27
iPhone 1e gen.: 2G met 2.0 FW hoe naar 2.2.1 met de beste manier unlcoken ?? deaapdaar Unlock 7 19-05-09 23:59
Volgens GPS woon ik in Rusland..:s Silencer001 iPhone algemeen 7 11-12-08 13:28
Beste, snelste, makkelijkste manier om de Iphone USA 8gb te unlocken JayMie84 Archief 4 13-02-08 14:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:59.