//

Bellen uit bundle en data op snelheid

Bellen uit bundle en data op snelheid discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Mometeel zit ik op zakelijk met een 2g iphone op kpn met surf en mail; maar zoals bekend is de voice perfect maar data belachelijk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-07-09, 09:44
harrys harrys is offline
• iOS 3.1.2
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 92
Standaard Bellen uit bundle en data op snelheid

Mometeel zit ik op zakelijk met een 2g iphone op kpn met surf en mail; maar zoals bekend is de voice perfect maar data belachelijk traag. Nu kan ik per direct over op een alternatief maar zie inmiddels door de bomen het bos niet meer.
Wat ik nodig heb is een max bedrag van 30 euro per maand en hiervoor zou ik bij regelmatig bezoek aan voornamelijk belgie en duitsland geen extra (buiten bundle) kosten willen terugzien. Verder natuurlijk een behoorlijke snelheid qua data.

Inmiddels de T-mobile variant voor de Iphone bekeken (erug snel op papier) maar hier gaat ieder gesprek in het buitenland buiten de bundel om dus voorzie ik maandelijks extra kosten hiervoor. KPN heeft de bekende buffel maar hier is de datasnelheid niet beschikbaar voor een ''normaal'' tarief. Blijft over Vodafone: kennen echter vele mogelijkheden die opgeteld weer op enkele 10-tjes boven mn gestelde budget uitkomen.
Iemand een redelijk alternatief?
grz
H
ps. wat is er waar van het gerucht dat vodafone binnenkort met een iphone aanbieding komt en is het dus het wachten waard?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-07-09, 15:58
Mazereeuw Mazereeuw is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harrys Bekijk bericht
ps. wat is er waar van het gerucht dat vodafone binnenkort met een iphone aanbieding komt en is het dus het wachten waard?
Die aanbieding is er toch al: het Super SIM abonnement. Bij Vodafone is de enige maar, dat je een SIM lock vrij toestel nodig hebt. Als het gaat om data snelheid ben je daar aan het goede adres. Voor roaming, kan je alles lezen op vodafone.nl bij vodafone passport. Kost sowieso wel wat extra, maar met een sim only abonnement kom je denk ik niet boven de 30 euro uit.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
2G Bellen / 3G Data ppdr Odido (T-Mobile) 3 08-04-11 11:04
prepaid kaart data en eventueel bellen bull Overige providers Nederland 1 06-03-11 15:00
verbinding problemen data/bellen/itunes dj.oowie iTunes 0 15-04-10 23:13
UITableView vullen met data uit Core Data entiteit MacShack Ontwikkelen voor iOS 2 16-02-10 16:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:15.