Probleem downloaden podcast discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds IOS 5 kan ik geen podcasts meer downloaden middels I-Tunes op mijn iPhone. Weet iemand een oplossing?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem downloaden podcast
Sinds IOS 5 kan ik geen podcasts meer downloaden middels I-Tunes op mijn iPhone. Weet iemand een oplossing?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
beetje late reactie,maar ik heb het nu ook.
weet je inmiddels al een oplossing |
|
||||
|
||||
Heb het net even getest. Geen probleem...
Hebben jullie een foutmelding gekregen? Start de download niet? Of voltooit hij niet? En welke podcast gaat het precies?
|
|||
|
|||
Hey Wouter,nee ik heb geen foutmelding oid.
het is een potcast van een radio programma van vlaanderen sportland-start to run. maar ik heb het er voordat ik ios5 erop had,gewoon op staan ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 januari 2012 om 10:24 ---------- oja hij synchroniseert niet,dat is wat er bij mij fout gaat.en ik heb alle instellingen al gedaan |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Podcast downloaden /afspelen werkt niet | ballegooier | iPhone algemeen | 2 | 17-09-11 17:46 |
Podcast probleem | kimvb | iPad algemeen | 0 | 20-09-10 16:51 |
Na downloaden podcast werkt iPod app niet meer. | Tjebbier | iPhone Apps | 5 | 22-06-10 21:18 |
podcast afspeel probleem | Dees | iPhone algemeen | 2 | 11-07-09 21:27 |
Windows: Probleem met video-podcast's | Giet | iTunes | 5 | 13-05-08 21:50 |
|
|