klok op springboard discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allen, Ik zoek al een tijdje een klok app. Ik wil gewoon een mooi klok op mn springboard.. draag geen horloge, dus gebruik ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
klok op springboard
Hoi allen,
Ik zoek al een tijdje een klok app. Ik wil gewoon een mooi klok op mn springboard.. draag geen horloge, dus gebruik ik mn iphone... wie weet? weet dat er eentje te vinden is jailbr. maar dat hoeft voor mij (nog) niet. gr, Harry |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hoi ik heb zelf de theme initsua z twilight met het ispin als je dit zoekt in youtube weet je ong . hoe het er uit ziet
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Werkende klok icoon op je springboard (LiveTime) | Rasz | Jailbreak apps en thema's | 49 | 18-04-10 00:13 |
Grote klok op je springboard | JoOosty | Jailbreak apps en thema's | 34 | 05-10-09 23:02 |
Laat de klok op je springboard werken met livetime clock | boydvl | Archief | 1 | 21-01-09 18:05 |
App Idee: lopend klok icoontje op Springboard | RRPhantom | Ontwikkelen voor iOS | 11 | 14-11-08 18:12 |
originele iconen op springboard 1, 3rd party op springboard 2 | Peter | iPhone algemeen | 5 | 08-12-07 22:43 |
|
|