Muziek App iphone ios 5 discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) sinds enkele dagen kan ik geen muziek meer afspelen in de muziek app Telkens als ik muziek of albums wil aanklikken crasht de app Iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek App iphone ios 5
sinds enkele dagen kan ik geen muziek meer afspelen in de muziek app
Telkens als ik muziek of albums wil aanklikken crasht de app Iemand nog dit probleem?? Iemand een oplossing??? Is er een andere app die de muziek app kan vervangen ?? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 oktober 2011 om 23:43 ---------- problem is al opgelost blijkbaar had ik AnyRing geupdate en daar zit het probleem... AnyRing verwijderd en alles werkt terug Probleem doorgestuurd naar de maker van de app ,en hopen dat er snel een update is groeten mag gesloten worden |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
na update iOS 5 wel muziek in iTunes, niet op mijn iPhone 4 | hweima | iTunes | 4 | 24-10-11 12:20 |
muziek kwijt na opdate IOS 5 | arjan2809 | Muziek, foto & video | 11 | 14-10-11 22:23 |
App store IOS 4.3.3: Deze app werkt niet met Iphone? | Hobao | iPhone Apps | 2 | 13-10-11 09:57 |
geen muziek overzetten na IOS 4.0.1 | kyra1987 | iTunes | 0 | 27-07-10 13:23 |
|
|