App store IOS 4.3.3: Deze app werkt niet met Iphone? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds de release van IOS 5 heb ik een vreemd probleem op een Iphone4 met 4.3.3. Op het moment dat ik alle apps wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App store IOS 4.3.3: Deze app werkt niet met Iphone?
Hallo,
Sinds de release van IOS 5 heb ik een vreemd probleem op een Iphone4 met 4.3.3. Op het moment dat ik alle apps wil laten updaten krijg ik een melding: Deze app werkt niet met Iphone. Het vreemde is ik heb er geen apps tussen zitten die IOS5 only zijn en dan nog zou dat het update process niet in de weg mogen zitten. Iemand een gelijkende ervaring ? Thanks, Jerome |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Welke app is het probleem? Heb je ze ook stuk voor stuk geprobeerd te updaten?
|
|||
|
|||
Imovie was het probleem .... verwijderd en opnieuw toegevoegd en problem solved
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App Store - single app update werkt niet (meer) | defisit | iPhone Apps | 3 | 11-11-11 15:18 |
App store werkt niet correct op mijn iphone? | sanneke | iPhone Apps | 3 | 19-02-11 13:12 |
Applicaties handmatig terugzetten, waar ??? (App store app, werkt namelijk niet) | druppers | iPhone Apps | 2 | 29-10-10 21:53 |
|
|