App store werkt niet correct op mijn iphone? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik op mijn iphone4 de op appstore klik kan ik alleennog maar zoeken. Ik krijg dus alleen nog maar het zoekscherm te zien en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App store werkt niet correct op mijn iphone?
Als ik op mijn iphone4 de op appstore klik kan ik alleennog maar zoeken. Ik krijg dus alleen nog maar het zoekscherm te zien en voorheen had je altijd een soort van beginscherm met top 25 of .... en nu niet meer. Heb ik ergens iets uit gezet of wat zou ik kunnen doen om dat weer te veranderen.
Groetjes Sanneke |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gewoon onderaan in de balk drukken op "Top 25" en je Top 25 komt opnieuw te voorschijn
|
|
|||
|
|||
Ja maar dat scherm heb ik dus niet meer. Was het maar zo simpel. Klik maar op je zoek icoon en het scherm dat je dan krijgt heb ik dus en ik kanniet meer terug.
|
|
||||
|
||||
Dan moet je gewoon even de App Store app sluiten in de multitask balk en opnieuw openen. Dan zal die onderste balk er wel weer zijn
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App Store - single app update werkt niet (meer) | defisit | iPhone Apps | 3 | 11-11-11 15:18 |
Applicaties handmatig terugzetten, waar ??? (App store app, werkt namelijk niet) | druppers | iPhone Apps | 2 | 29-10-10 21:53 |
Mp4 afspelen werkt niet meer correct | Haverl | iPad algemeen | 4 | 08-10-10 08:37 |
iPod gedeelte werkt niet correct | Endness | iPhone algemeen | 2 | 21-04-09 17:03 |
HELP, programma van App Store worden niet gesynchropniseerd naar mijn iPhone | Venno | Archief | 3 | 23-10-08 22:43 |
|
|