//

aankopen via mijn account zonder mijn toestemming

aankopen via mijn account zonder mijn toestemming discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik ben mijn ipod een tijdje geleden kwijtgeraakt (waarschijnlijk gejat) maar ik heb als een half jaar niks van apple gehoord enzo. Maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-02-11, 19:31
ScMoGc0 ScMoGc0 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 17
Standaard

Hallo allemaal, ik ben mijn ipod een tijdje geleden kwijtgeraakt (waarschijnlijk gejat) maar ik heb als een half jaar niks van apple gehoord enzo. Maar vandaag krijg ik ineens een mailtje, met aankoopgeschiedenis, Punt 1: ik heb geen iDevice meer, Punt 2: ik heb geen iTunes op mijn computer staan, dus daar zal het ook niet aan liggen. Er is 0,79 euro afgeschreven, voor de app AWP Sniper Rifle 3D - GUNCLUB EDITION, v1.1, Ontwikkelaar: NextGen Reality Pty. Ltd. (9+) en die heb ik zelf niet gekocht. Oke er is iets gekocht via mijn account. Maar nu nog het gekste: Ik heb nergens een credit-card ingevuld (ik heb mijn account gemaakt via een gratis app) en ik heb ook nooit een "redeem-code" ingevoert. Hier is de info over het factuur:
Ordernummer: MGT42xxxxx
Ontvangstdatum: 16-02-11
Totaal bestelling: 0,79 €
Factuur aan: Winkelkrediet
en ik weet niet wat dat winkelkrediet inhoud...
net nog een app gekocht (weer was ik het niet) en nu van 2,99
Iemand tips?

Laatst gewijzigd door iScorpio; 18-02-11 om 08:28. Reden: geduld is een schonen zaak ;-)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2  
Oud 18-02-11, 11:54
SirOcco31 SirOcco31 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 46
Standaard

excellent, dat wil zeggen dat jouw gejatte iphone nog gelinkt is aan jouw account, waarschijnlijk kopen ze apps met een itunes card.

Open dus zo snel mogelijk een mobile-me account, met een beetje geluk kan je te weten komen waar jouw iphone zich bevind.
  #3  
Oud 18-02-11, 12:17
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Ik mag toch aannemen dat je je wachtwoord van je Apple ID meteen gewijzigd hebt nadat je iPod gestolen is?
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #4  
Oud 18-02-11, 12:41
ScMoGc0 ScMoGc0 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 17
Standaard

nee, ik ben opgelicht, ipod opgestuurt, met verse firmware... maar niks ontvangen. en nu een half jaar later... BOOM!
  #5  
Oud 18-02-11, 12:47
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Maar je wachtwoord heb je nog niet gewijzigd?
  #6  
Oud 18-02-11, 13:23
Jazzamataz's schermafbeelding
Jazzamataz Jazzamataz is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leerdam
Berichten: 428
Standaard

Hij is gejat en opgestuurd?
__________________
If you've been seen fixing it, you will be blaimed for breaking it.
  #7  
Oud 18-02-11, 15:59
ScMoGc0 ScMoGc0 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 17
Standaard

nee, ik wilde hem verpatsen op marktplaats, ik had hem opgestuurt en nooit geld ontavangen, dus ongeveer gejat...
ja net me wachtwoord veranderd...
  #8  
Oud 18-02-11, 16:03
Karnemelk's schermafbeelding
Karnemelk Karnemelk is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Amersfoort
Berichten: 59
Standaard

Maar als je hem hebt opgestuurd, heb je toch een adres? Daarvan kun je gewoon aangifte doen bij de politie.

Zo zie je maar weer. Beter aan de deur op laten halen en gelijk betalen (ook niet helemaal veilig) of pas opsturen als het geld op je rekening staat.
  #9  
Oud 18-02-11, 16:12
ScMoGc0 ScMoGc0 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 17
Standaard

ja ik heb ook aangifte gedaan maar die politie hier voert ook geen zak uit
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App post zonder mijn toestemming. simonsvision iPhone Apps 0 23-05-11 23:10
2 Applicaties gekocht via mijn account, zelf NIET gedaan lorddusk iPhone Apps 14 26-02-11 19:16
gereserveerd op 20 juli, zonder toestemming abonnemnt verlengd isaac020 Koopinformatie Nederland 11 25-07-10 01:20
Iedereen krijgt mijn voicemail en mijn smsjes komen te laat aan iPeng iPhone algemeen 5 11-01-10 20:08
Windows: Kan ik mijn iTunes card op een amerikaans account gebruiken? Reckless iTunes 3 23-01-09 10:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:14.