2 Applicaties gekocht via mijn account, zelf NIET gedaan discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb via een itunes gift card een X aantal bedrag op mn itunes account gezet, paar applicaties mee gekocht, nu wil ik net een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
2 Applicaties gekocht via mijn account, zelf NIET gedaan
Ik heb via een itunes gift card een X aantal bedrag op mn itunes account gezet, paar applicaties mee gekocht, nu wil ik net een applicatie kopen van 79 cent.
Wat schets mijn verbazing, ik krijg de melding dat ik te weinig tegoed heb. Ik meteen naar mijn aankoopgeschiedenis en ik zie dus het volgende : de 2 bovenste van ene Anguang Ji van S-DFlyStudios, heb ik nog nooit van gehoord, laat staan dat ik ze zou kopen... Mijn vraag is nu, kan ik dit teruglaten boeken op mijn account, en zo ja, hoe moet ik dit aanpakken? (Misschien zijn er ook meerdere mensen met ditzelfde voorval?) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zou eerst heel snel mijn ww veranderen, daarna een mailtje sturen met de vraag hoe dit kan en wat er aan gedaan kan worden.
|
|
|||
|
|||
Idem dito hier. Onderstaande apps nooi aangekocht. Iemand advies?
Waar moet ik naar mailen Artikelnummer Omschrijving Unitprijs 1 名言辞典, v1.0, Ontwikkelaar: ZHANG YOUNG (4+) Schijf een recensie Een probleem melden 2,39 € 2 菜根谭, v1.0, Ontwikkelaar: ZHANG YOUNG (4+) Schijf een recensie Een probleem melden 1,59 € 3 小窗幽记, v1.0, Ontwikkelaar: ZHANG YOUNG (4+) Schijf een recensie Een probleem melden 1,59 € 4 围炉夜话, v1.0, Ontwikkelaar: ZHANG YOUNG (4+) Schijf een recensie Een probleem melden 1,59 € |
|
|||
|
|||
ik heb hetzelfde voor!!! iemand hier een goed eoplossing of uitleg voor? is al 8€ van men acount weg en ik heb er niets mee te maken!
|
|
|||
|
|||
Meteen wachtwoord veranderen en melden aan iTunesStoreSupport@apple.com met factuur er bij. Wel in t Engels.
|
|
|||
|
|||
Geen (logerende) kinderen die met je iPhone (en appstore) zitten te spelen?
Heb zelf ook en drietal "spookaankopen" gehad en dat kwam omdat ik zelf iets had gekocht en daarbij het wachtwoord had ingevoerd. Dit wachtwoord cq aanmelding onthoud je appstore korte tijd (10 a 15 minuten?) waardoor een kindje uiteindelijk een aantal ingame aankopen deed. Heb zelf die optie nu uitgeschakeld. |
|
|||
|
|||
nee, ik ben de enige gebruiker van men iphone... op die dag heb ik zelfs niet op itunes gezeten... als ik op itunes zit koop ik altijd ook iets, je komt altijd wel iets tegen... en die dag is er enkel deze rariteiten aangekocht geweest... raar voorval,
in alle geval, ik heb itunes ingelicht en mijn wachtwoord aangepast... we zullen zien wat er uit volgt... ik hou jullie op de hoogte. |
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde gehad 2 maanden geleden. Ik heb een mailtje gestuurd en binnen 24 uur had ik reactie. Ik heb mijn wachtwoord moeten wijzigen ( had ik al gedaan, maar moest opnieuw na de melding) en heb al mijn geld/tegoed terug gehad(18 euro)
Super service! Groetjes Saskia |
|
|||
|
|||
het laatste uur ook antwoord gehad van itunes . een hele bedoening voor alles in men zo goed als ik kan engels alles uit te leggen maar is goed gelukt.
ik heb enkele gegevens moeten doorgeven en de order die frauduleus was en heb bevestiging gehad dat ik het geld teruggestort krijg!!!! heb ook de tip gekregen om paswoord nogmaals te veranderen wat ik ook gedaan heb. werkwijze; ze blokkeren eerst je itunes account, daarna moet je bewijzen aan de hand van gegevens dat jij de eiganaar bent van deze account, laatst besteld order doorgeven enz... van zodra dit gebeurd is word je account terug opengezet en kan je terug alles normaal doen. hopelijk kan dit voor sommige mensen in de toekomst nog handig zijn. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit is zeker handig als je de gewoonte hebt om "gratis" apps te installeren. Dan kan je tenminste zien wanneer die "gratis" apps naar huis bellen om persoonlijke gegevens aan hun baasje door te geven. |
|
||||
|
||||
Vreemd dat het toevallig bij dezelfde uitgever is gekocht...
|
|||
|
|||
Ja, en ik ben de volgende die het overkomt! Zelfde ontwikkelaar en dan gelijk 3 apps. Hoop dat het goedkomt via apple
|
|
|||
|
|||
idem, met exact dezelfde apps!
Die Zhang Young is serieus zijn zakken aan het vullen? Iemand een idee hoe die te werk gaat? En kan apple daar niks aan doen? |
|
||||
|
||||
Ooh boy, weer ge-hackte accounts. Slechte zaak.
|
|
|||
|
|||
Hier kun je lezen hoe zulke lui 99 van de 100 keer te werk gaan.
http://forum.iculture.nl/f8/applicat...tml#post644824 Vaak heeft het niks met rare jailbreakapps te maken, maar met jailbreakapps is dat niet 100% uit te sluiten. Zonder jailbreak gaat het sowieso op de manier zoals ik heb beschreven in bovenstaande thread. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
aankopen via mijn account zonder mijn toestemming | ScMoGc0 | iPhone Apps | 8 | 18-02-11 16:12 |
Raak ik de applicaties via mijn Iphone gekocht kwijt? | Davideman | Archief | 3 | 08-01-10 20:03 |
Help! Nieuwste update gedaan en nu doet mijn iphone 2G het niet meer!??? | Wollie85 | Archief | 2 | 18-06-09 20:49 |
Zelf iPhone applicaties maken? | joeri | Archief | 6 | 28-02-08 18:27 |
|
|