Game Center probleem discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb vandaag na een lange tijd weer geprobeerd in te loggen op Game Center. Nu krijg ik na succesvol inloggen echter een soort ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Game Center probleem
Hallo,
ik heb vandaag na een lange tijd weer geprobeerd in te loggen op Game Center. Nu krijg ik na succesvol inloggen echter een soort venster om een nieuw account te maken. Dit wil ik niet, want ik ben bang dat ik mijn vrienden en scores (?) kwijt ben. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Laat Me raden; staat er 'Sandbox'? Dan heb je of met greenpois0n gejailbreaked of je gebruikt een illegale toepassing op je iPhone. In dat laatste geval mogen we je hier niet bij helpen. (ik heb al 2 berispingen gehad )
Je raakt in geen geval je scores of vrienden kwijt, overigens, daar hoef je niet bang voor te zijn. In het game subforum staat hier ook een draadje over, misshien dat je daar een oplossing vindt... Laatst gewijzigd door ballegooier; 19-02-11 om 15:59. |
|
|||
|
|||
Geen oplossing dus...
Maar wat als ik een nieuw account aanmaak? |
|
||||
|
||||
Er gebeurt helemaal niets, maar als je echt een nieuw account aanmaakt met geheel nieuw Apple ID schiet deze waarschijnlijk ook naar Sandbox
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: game center probleem | petrawint | Jailbreak | 13 | 16-02-11 19:13 |
Game Center | kevin83 | iPhone Games | 2 | 19-01-11 16:15 |
Game center??? | Rvanvegten | iPad algemeen | 6 | 06-12-10 22:52 |
Game Center | 020 | iPhone Apps | 9 | 22-06-10 09:50 |
|
|