//

betaling app met iphone 4S

betaling app met iphone 4S discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Gisteren mijn iphone 4S opgehaald. Via de itunes wil ik een betaalde app downloaden. Bij de iphone 4 kon je met een clickandbuy account ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-11-11, 12:59
triesjaleeuw triesjaleeuw is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 1
Standaard betaling app met iphone 4S

Hoi,
Gisteren mijn iphone 4S opgehaald. Via de itunes wil ik een betaalde app downloaden. Bij de iphone 4 kon je met een clickandbuy account betalen. Helaas kan ik dat nu niet doen. De enige optie die ik aan kan geven is betalen met een creditkaart (of geen kan ik daar invullen). Als ik click and buy wil aanvinken, krijg ik dat niet voor elkaar. Dat betekent dat ik dus alleen met een creditkaart kan betalen? Aangezien ik die niet heb, zou ik dan nooit een betaalde app kunnen downloaden? Ik heb overigens gisteren pas dat click and buy account aangemaakt. Kan het daarmee te maken hebben?

Iemand hier enige ervaring mee?

Thanks alvast

Gr Triesja
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-11-11, 22:18
kevinzoj kevinzoj is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 20
Standaard

Ik weet er weinig van af maar wat ik wel weet is dat je gewoon itunes kaartjes kan kopen.
  #3  
Oud 07-11-11, 15:56
Beek23 Beek23 is offline
• iOS 5.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 4
Standaard app

Maat van mij had dat ook is naar de Apple winkel geweest, zeiden ze dat dat wel vaker voor komt en click ans buy niet super is. ( heb er geen problemen mee maar klaar) Maar nu heeft ie idd zon prepaid kaartje gekocht voor 15 euro is ook wel makkelijk!

Succes
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe zit het met de betaling voor Comics voor Marvel Comics App, DC Comics App enz grinder86 iPad Apps 0 06-06-11 21:58
betaling via ideal of paypal met itunes christa2009 Archief 2 13-11-09 22:08
Upgraden iPhone (tegen betaling) cruzzy Archief 6 26-11-07 16:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:27.