TomTom v1.9 stem uitzetten discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik al een tijdje TomTom voor op de iPhone. Maar het lijkt erop dat sinds v1.9 het niet meer mogelijk is om de stem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
TomTom v1.9 stem uitzetten
Ik gebruik al een tijdje TomTom voor op de iPhone. Maar het lijkt erop dat sinds v1.9 het niet meer mogelijk is om de stem uit te zetten. Ik had altijd de stem uitstaan. Maar nu sinds v1.9 kan ik nergens meer de optie vinden om de stem totaal uit te zetten...
Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Links bovenaan je scherm heb je een "tandwieltje" staan. Druk er op , dan krijg je 4 symbolen te zien. Het tweede is een mond. Klik er op en dan schakel je de stem uit. As simple as that. Zelfde procedure om stem opnieuw in te schakelen. Bij uitgeschakelde stem zie je links onderaan je scherm een mond met een streep door.
|
|
|||
|
|||
Tjonge jonge, dat ik daar zelf niet achter ben gekomen. Thanks!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
TomTom Greece; geselecteerde stem niet beschikbaar | MichaelJ | iPhone Apps | 5 | 07-06-11 18:53 |
Stem TomTom door bluetooth oortje | G_rrtt | iPhone Navigatie | 6 | 19-05-11 13:54 |
Navigon: Stem uitzetten | jorrit77 | iPhone Navigatie | 3 | 06-08-10 10:58 |
TomTom eigen stem | belgiumboy | iPhone Apps | 1 | 18-07-10 17:41 |
TomTom: tomtom 1.2 text-to-speech stem aanpassen? | borgqueenx | iPhone Navigatie | 8 | 23-11-09 22:00 |
|
|