Spotify offline playlist automatisch opgeschoond discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik het volgende probleem sinds iOS 5. Ik gebruik spotify en sync daarbij mijn playlists met mijn desktop. Dit gaat goed. Hij zet zo'n kleine ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Spotify offline playlist automatisch opgeschoond
Ik het volgende probleem sinds iOS 5. Ik gebruik spotify en sync daarbij mijn playlists met mijn desktop. Dit gaat goed. Hij zet zo'n kleine 5Gb over. Nu is mijn probleem dat iOS iedere keer deze offline playlist opschoond. Je ziet dan soms onder het icoontje spotify "opschonen..." staan. Nadat dit klaar is zijn al mijn Local files verdwenen en moet ik de sync helemaal opnieuw doen. Weet iemand wat voor nieuwe feature dit is hoe ik dit kan uitzetten?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik weet geen oplossing voor dit probleem, maar misschien weet jij wel een oplossing voor mijn probleem:
Ik wil graag naar mijn iPhone gedownloade playlists/nummers verwijderen omdat mijn iPhone inmiddels volgelopen is. Iemand enig idee of dat kan en hoe dat moet? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: itunes playlist | zorro332005 | iTunes | 0 | 29-08-11 11:18 |
|
|