Nog iemand problemen met Touring Mobilis Pro op 4S? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo forum! Ik heb sinds deze week mijn oude 2G vervangen door een 4S. De Touring Mobilis app lijkt echter niet te werken. Waar ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nog iemand problemen met Touring Mobilis Pro op 4S?
Hallo forum!
Ik heb sinds deze week mijn oude 2G vervangen door een 4S. De Touring Mobilis app lijkt echter niet te werken. Waar ik normaalgezien de kaart moet zien zie ik deze met blauwe blokken die overal over de kaart verschijnen. Beetje zoals een constant veranderend dambord patroon. De app is dus volledig onbruikbaar. Heeft nog iemand problemen hiermee? Of werkt de app wel normaal bij jullie op een 4S? Alvast bedankt voor jullie antwoorden! EDIT: probleem lijkt opgelost met update van Touring Mobilis! Laatst gewijzigd door Nizzl; 16-11-11 om 03:50. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook die blokjes op de kaart. App werkt niet naar behoren!
|
|
|||
|
|||
app touring mobilis
identiek probleem. app werkt niet meer, ipv. volledige kaart, alleen verspringende blokjes te zien.
|
|
|||
|
|||
Same here. Zwaar teleurgesteld met de verspringende blokjes. Ik koop een iPhone omdat die altijd werkt, en dan krijg ik dit. Vermoed echter dat het probleem zit in de iOS 5 update en hoe de app daarop werkt. Iemand al Touring Mobilis gecontacteerd? Ik vindt op hun site geen contact adres
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 november 2011 om 16:23 ---------- support kan blijkbaar via Welcome - Twixl media Support ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 november 2011 om 16:38 ---------- Heb een mail gestuurd naar info@rovingbird.com. Will post reply if any |
|
|||
|
|||
touring mobilis
bij mij ook na de update 5.0. 5.1 brengt ook geen verbetering
|
|
|||
|
|||
Touring Mobilis heeft een update uitgebracht! App werkt opnieuw!
|
|
|||
|
|||
had inderdaad volgend antwoord gekregen van iemand van RovingBird
" Een update die het probleem oplost werd reeds ingediend bij Apple. Coming soon dus… Mvg Luk" De app werkt nu inderdaad! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen met Notified Pro | mark61 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 02-05-11 17:21 |
Problemen met eBuddy Pro | Illias_070 | iPhone Apps | 24 | 03-06-10 15:13 |
Touring Mobilis - Verkeersinfo België | stijnh | iPhone Apps | 3 | 10-04-09 11:52 |
|
|