//

Error: Website toevoegen aan Homescreen

Error: Website toevoegen aan Homescreen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi Ik heb een vraagje, hopelijk kan iemand mij helpen. Eerst kon ik een deel van een website als Icon/Widget op mn Homescreen zetten (dmv ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-03-08, 20:34
DDMW DDMW is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 9
Standaard Error: Website toevoegen aan Homescreen

Hi

Ik heb een vraagje, hopelijk kan iemand mij helpen.
Eerst kon ik een deel van een website als Icon/Widget op mn Homescreen zetten (dmv '+' Toevoegen aan Homescreen), als ik hier dan op klikte dan ging ik direct naar dat deel van de website.

Als ik dat nu een website of een stukje van een website op mn Homescreen wil zetten dan krijg ik de melding dat hij het niet kan toevoegen vanwege een fout. Er staat helaas niet bij wat voor fout of waardoor de fout wordt veroorzaakt.

Is er niet een troubleshoot applicaties waarmee ik de fout kan opsporen?
Of heeft iemand dit zelfde probleem gehad, die het wel heeft kunnen oplossen? Als iemand mij kan helpen, graag!

Alvast bedankt!!!

** Sorry, volgens mij hoort deze vraag in 'Webapplicaties' thuis...

Laatst gewijzigd door DDMW; 31-03-08 om 20:37.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-04-08, 01:07
DDMW DDMW is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 9
Standaard

Gefixed
Ik had voor ik bovenstaande post poste mn iPhone al hersteld in resetmodus door de 1.1.4 firmware er opnieuw op te zetten en te unlocken, dit werkte dus niet.
Deze reset deed als volgt: de iPhone was aangesloten op de comp, iTunes geopend, homebutton en aan/uitknop ingedruk te houden totdat de iPhone in iTunes in de resetmodus stond (op de iPhone zag je dan ook iTunes logo met de synckabel zonder de emergeny balk)

Nu heb ik mn iPhone weer hersteld alleen in een andere resetmodus (dit schijnt een wat mindere veiligere resetmodus te zijn):
iPhone aangesloten, iTunes, iPhone gereset dmv homebutton en aan/uit knop. Zodra de iPhone gereset wordt en hij uit gaat de aan/uit knop loslaten maar de homebutton ingedrukt houden tot je in iTunes weer in de resetmodus bent. Toen weer hersteld naar 1.1.4 en unlocked. En nu werkt het weer

Hopelijk heeft iemand er wat aan als iemand toevallig hetzelfde probleem had
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Error bij Build en Run na toevoegen images DJ14 Ontwikkelen voor iOS 2 04-02-11 09:15
Landen toevoegen aan Contacts lyndon iPhone algemeen 13 27-07-08 01:14
Windows: Nummers toevoegen aan Itunes Citystars iTunes 3 03-07-08 19:16
toevoegen aan favorieten verdwenen khw Hertz iPhone algemeen 0 16-03-08 22:13
toevoegen aan domein? sabatie Archief 2 16-01-08 00:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:38.