swype app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal weet iemand ook waar ik een swype app kan downloaden of mijn bestaande app kan aanpassen voor ios 5 .. want dat is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
swype app
hallo allemaal
weet iemand ook waar ik een swype app kan downloaden of mijn bestaande app kan aanpassen voor ios 5 .. want dat is een groot gemis .. bij ios 5 .. ja jailbreaken ,, maar dat is niet de legale weg .. mike |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Jailbreaken is legaal hoor (software stelen niet).
|
|||
|
|||
Apple verkoopt zijn producten niet om te kraken en er iligale software op te zetten . De app die ik heb . Heeft in de apple app.store gestaan toen apple nog met IOS 3 werkte . De app is niet iligaal . Alleen eruit gehaaald omdat hij niet tijdig werd geupdate dit heb ik nagevraagd bij apple zelf die alles wat in de appstore staat en eruit gaat bij houd .
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Of de redenen altijd van technische aard zijn, dat durf ik te betwijfelen. Vraag dat maar eens aan Anrdeas Verhoeven de auteur van Week Calendar. Oké ik ben off topic, nu maar terug naar het onderwerp. Groet, Kees. |
|
|||
|
|||
andreas verhoeven ??
hallo kees ..
ik ken deze persoon niet ,, wat heeft die met dit onderwerp te maken ??? gr mike Citaat:
|
|
||||
|
||||
Hoi Mike,
Wat ik er mee bedoel is het volgende, Apple verwijderd rustig app's als die niet in hun strategie passen. Andreas moest zijn programma op last van Apple aanpassen (het leek in bepaalde opzichten te veel op hun eigen programma), deed hij dat niet dan zou het programma verwijderd worden uit de app-store. En wat ik al schreef: Citaat:
Groet, Kees. |
|
|||
|
|||
oke ,, ik begrijp je punt ,, en dat kan idd soms een reden zijn voor apple , want de appstore word door hun beheerd en moet idd aan stenge door hun gestelde eisen voldoen , en zeker als mensen hun apps in hun winkel willen zetten .. soms gaan ze veel te ver vind ik .. maar dat is apple . apple dult nou eenmaal geen rotzooi .
mike |
|
||||
|
||||
WeekCalendar is geen rotzooi hoor.
Integendeel, Apple vond het zo mooi dat ze delen er van zelf in iOS5 hebben geïntegreerd... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
swype app op iphone 4 | mmols | iPhone Apps | 0 | 08-11-11 18:35 |
Swype voor iPhone? | Rotje333 | Jailbreak apps en thema's | 6 | 28-02-11 16:42 |
Swype voor Iphone | ReneJongsma | iPhone Apps | 5 | 21-10-10 10:16 |
|
|