-!-!- App request -!-!- discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb de itunes store al doorgeworsteld maar ik kan de volgende apps niet vinden. Misschien gebruik ik de verkeerde trefwoorden. Heeft iemand enige ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
-!-!- App request -!-!-
Hallo,
Ik heb de itunes store al doorgeworsteld maar ik kan de volgende apps niet vinden. Misschien gebruik ik de verkeerde trefwoorden. Heeft iemand enige idee of de volgende apps bestaan? Ik ben op zoek naar een App voor; 1. het instellen van verschillende belprofielen. Op mijn werk wil ik bijvoorbeeld niet gebeld worden maar wil ik wel een trilsignaal bij een ontvangen bericht. Als ik lig te slapen wil ik alleen mijn beltone actief hebben, alle andere geluiden en/of trilsignalen moeten dan uitstaan etc. etc. etc. 2. het zoeken van (beveiligde) Wi-Fi netwerken waarbij de gebruikersnaam en wachtwoorden kunnen worden opgeslagen. De volgende keren kan je dus automatisch aanmelden. 3. de tussenstanden van de voetbalwedstrijden in de eredivisie, incl. doelpuntenmakers, de gever van de assist (voorzet) en de gele en rode kaarten. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Voor het eerste puntje ga je geen app vinden. Althans, zeker niet in de App Store. Heel misschien in Cydia. Wat het tweede betreft: dat zit toch al standaard verwerkt in iOS?
Voetbalapps zijn er genoeg: Voetbalprimeur Pro, Johnny wants football, ... |
|
||||
|
||||
Voor 3 kan ik de VI app aanraden, geeft push meldingen (als je dat instelt) voor doelpunten, wissels, kaarten ect ect..
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Toevallig een goede voetbal app die internationaal is? Zo denk ik aan, Spaanse, Engelse, Italiaanse competities etc... dit in één enkel app.
|
|
||||
|
||||
Voor dit soort vragen hebben we al een topic:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...ht=app+gezocht Graag daar verder gaan.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3FM Serious Request | Michael | Archief | 35 | 25-12-08 13:56 |
request aan mods | sjowol | Archief | 8 | 13-03-08 04:11 |
|
|