App om de extra kosten te zien discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) De laatste dagen verschenen hier op het forum items over de hoge rekeningen, maar dat kan je zelf goed in de gaten houden. Ik ben ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
App om de extra kosten te zien
De laatste dagen verschenen hier op het forum items over de hoge rekeningen, maar dat kan je zelf goed in de gaten houden.
Ik ben een T-mobile klant. Voor deze provide kan je de app "Belstand" downloaden. Nu kan je makkelijk zien hoe de stand van je gebruik is en of je al extra kosten aan het maken bent. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
das bekend, volgens mij hebben alle providers zo'n app. sommige apps zijn niet door de provider gemaakt.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Absoluut geen extra kosten? | MR.J | Internet in buitenland (roaming) | 8 | 04-09-10 11:34 |
extra kosten Tmobile internet | richardiPhonepoldervaart | Odido (T-Mobile) | 16 | 01-04-10 16:09 |
Onterecht extra kosten tmobile | Gabriel Antonyo | Odido (T-Mobile) | 21 | 20-10-09 21:58 |
Extra kosten door Tethering? | Theemonster | iPhone algemeen | 4 | 05-09-09 01:47 |
extra kosten | wanted | Archief | 5 | 30-05-08 22:47 |
|
|